• its a girl

    gravid och sex

    Hej jag har bara en öiteb fråga som jag inte vågar ställa till min barnmorska så tänkte ställa det till er det är så att jag ät gravid och har sex med min man och när vi har sex så suger och slickar han mina brös då för tillfälle är det skönt men efter så får jag så ont av dem och får en lite bit sår som är kvar ett par dagar
    Är det någon som har upplevt det eller är mina bröst extra känsliga när jag är gravid?

    (Har inte haft det tidigare bara när jag är gravid och det är första barnet )

  • Svar på tråden gravid och sex
  • Tokfrans

    Du är nog bara lite extra känslig, fan inte ens min karl fick komma nära dom när vi hade sex! haha

    De kommer va ofta såriga bröstvårtor när bebisen har kommit om bebis inte suger rätt, om ni kommer amma dvs Flört

  • its a girl
    Tokfrans skrev 2014-07-11 00:57:57 följande:

    Du är nog bara lite extra känslig, fan inte ens min karl fick komma nära dom när vi hade sex! haha

    De kommer va ofta såriga bröstvårtor när bebisen har kommit om bebis inte suger rätt, om ni kommer amma dvs 


    Jaha okey tack det var ju bra att jag är bara lite extra känslig trodde att det var något allvarligt
  • Tokfrans

    de kan vara de men du bör nog ändå vara uppmärksam på de ifall att, eller be din karl vara lite känsligare med tungan och sugningen iaf ? Glad

  • its a girl
    Tokfrans skrev 2014-07-11 01:08:54 följande:

    de kan vara de men du bör nog ändå vara uppmärksam på de ifall att, eller be din karl vara lite känsligare med tungan och sugningen iaf ? 


    Det ska jag göra tack för tipset ????
  • BjörkW

    Min sambo har inte fått komma nära mina bröst sen v 10-12 för vårtorna gör så ont. Haha. Kolla bara så det inte blir inflamerade eller får svamp eller något sånt tråkigt!

Svar på tråden gravid och sex