• Anonym (Prinsessan)

    Sög av min nygifta kollega. Min väninna är arg

    Jag sög av min nygifts kollega igår och han har även två barn. Har kanske lite dåligt samvete. Berättade för min väninna (inte hans fru) och hon är skitarg på mig. Var det så grovt? Tkr inte det är exakt samma sak som penetrering och inte en fullbordad otrohet. Det var egentligen mest mitt fel som klängde på honom hela tiden. Han är inte på jobbet idag.

  • Svar på tråden Sög av min nygifta kollega. Min väninna är arg
  • Fiona M

    Nej, det var inte mest ditt fel oavsett hur mycket du klängde, men jag har svårt att se poängen med vad du gjorde heller.

  • Anonym (Lina)

    Hahaha vad roligt skrivet!! Nej jag tycker inte det var så farligt, inte från din sida iaf, dock lite småmärkligt.

  • Anonym (usch)

    Men varför? Att hänga efter och klänga på och suga av en nygift kollega verkar bara förnedrande. Var är din självrespekt?

  • puss
    Anonym (usch) skrev 2014-07-11 09:55:28 följande:

    Men varför? Att hänga efter och klänga på och suga av en nygift kollega verkar bara förnedrande. Var är din självrespekt?


    Folk har ingen sån nu för tiden.
  • Anonym (usch)
    puss skrev 2014-07-11 09:57:07 följande:
    Folk har ingen sån nu för tiden.
    Det trodde jag. Jag har självrespekt i alla fall.
  • puss
    Anonym (usch) skrev 2014-07-11 09:59:29 följande:
    Det trodde jag. Jag har självrespekt i alla fall.
    Det hedrar dig och gläder mig.
  • Anonym (dragonfiskaren)
    Anonym (Prinsessan) skrev 2014-07-11 09:41:34 följande:

    Jag sög av min nygifts kollega igår och han har även två barn. Har kanske lite dåligt samvete. Berättade för min väninna (inte hans fru) och hon är skitarg på mig. Var det så grovt? Tkr inte det är exakt samma sak som penetrering och inte en fullbordad otrohet. Det var egentligen mest mitt fel som klängde på honom hela tiden. Han är inte på jobbet idag.


    Hehe var det en halvbordad otrohet då...?

    Då är det inte lika allvarlig våldtäckt om någon tvingar till sig en avsugning?

    Varför tror du att din väninna är arg på dig... för att hon är avis eller?

    Efter som du inte verkar förstå... finns det en psykiskt funktionshinder hos dig i botten.. Typ en bokstavskombination.. ?
  • Anonym (fia)

    Men varför klänga på en nygift man? Det är han som är gift som har ansvar för sin trohet men jäkligt onödigt att medverka. Du är medskyldig till det som hände och borde ha dåligt samvete du med.

    Vad var poängen, känner du dej sexigare om du får en upptagen man att glömma kvinnan han älskar ? Och berättar för en väninna, det gör saken ännu värre att sprida ut det.

Svar på tråden Sög av min nygifta kollega. Min väninna är arg