• Anonym (så jävla ledsen)

    Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(

    Han runkade idag. Jag kommer nog inte att orka leva såhär länge till. Om det bara var att han inte hade någon sexlust alls så kunde man väl försöka leva med det, då är det ju inte JAG utan han kan inte hjälpa att han inte har någon sexlust. Men när han hellre runkar än att ha sig med mig, sin partner, då blir jag fan less. Ledsen. Känner mig så jävla oattraktiv! Jag är en ung, snygg tjej och jag vet att andra tycker att jag är attraktiv. Varför kan inte han, som jag älskar, tycka det? 

    :(

  • Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(
  • Zarina
    Feel me skrev 2014-07-11 13:15:14 följande:

    lite runkande och du lämnar? wtf,,Förvånad


    Läs TS inlägg ordentligare!!

    Du måste nog prata med honom TS....!
  • Anonym (så jävla ledsen)

    Det här har varit ett problem i flera år. Jag har pratat och pratat men det hjälper inte. Han vägrar att diskutera saken, tycker att jag tjatar, och senast idag föreslog (vet inte om det var på skämt eller inte faktiskt) att han skulle skaffa nån annan som kunde "tillfredsställa" mig. Jag vill inte ha nån jävla annan, jag vill ligga med MIN kille, annars får det vara. Då skaffar jag hellre någon som faktiskt uppskattar mig. Men det är skitjobbigt för jag älskar honom så otroligt mycket. Jag känner mig bara inte älskad tillbaka och jag orkar inte leva så.

  • Anonym (well)

    Hjälp honom? Visa lite att du hellre vill vara med så att säga? Eller prata med honom.

    Jag tycker absolut det är fel av honom att spela fickpingis när du är hemma och "tillgänglig", men jag hoppas du inte flippar över för att han utnyttjar egen tid? Vi gör så när vi har tid, oavsett om det är sex dagligen eller veckovis, bara jag pallar att tillfredsställa min älskade när hon är hemma..

  • Feel me

    jaha förlåt mig, läste snabbt..Obestämd

    Som dom andra säger, kan du inte prata med han då?

  • Anonym (så jävla ledsen)
    Anonym (well) skrev 2014-07-11 12:22:38 följande:

    Hjälp honom? Visa lite att du hellre vill vara med så att säga? Eller prata med honom.

    Jag tycker absolut det är fel av honom att spela fickpingis när du är hemma och "tillgänglig", men jag hoppas du inte flippar över för att han utnyttjar egen tid? Vi gör så när vi har tid, oavsett om det är sex dagligen eller veckovis, bara jag pallar att tillfredsställa min älskade när hon är hemma..


    Han får runka så mycket han vill OM vi har sex ändå. Men nu har vi inte legat på över en vecka förutom en gång då han fick en blowie. Han hävdar varje gång jag försöker prata om det att "vi hade ju sex igår!" vilket inte ens är sant. Han vägrar prata om det och jag orkar inte. Jag vill ha en man som tycker att jag är sexig. 
  • nemo

    Ni kanske skulle söka parterapi, om han nu vill försöka få det att fungera. Kan han ha potensproblem eller andra sexuella problem som han inte vill visa för dig? Visst kan man älska någon väldigt mycket men utan att sexet funkar, men i längden håller det inte. Prata med honom att du menar allvar och vill försöka lösa problemet.

  • Anonym (så jävla ledsen)

    Är det någon som håller med mig om att jag bör lämna honom p.g.a. det här?!

  • Feel me
    Anonym (så jävla ledsen) skrev 2014-07-11 12:38:55 följande:

    Är det någon som håller med mig om att jag bör lämna honom p.g.a. det här?!


    nja, lite väl drastiskt kanske, testa fixa de innan?
Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(