• Anonym (michelle91)

    Jag älskar att suga kuk!

    Är det verkligen bara jag som älskar att suga kuk!?

  • Svar på tråden Jag älskar att suga kuk!
  • Monte
    Anonym (michelle91) skrev 2014-07-11 13:09:17 följande:

    Är det verkligen bara jag som älskar att suga kuk!?


    Det är BARA du.
  • Anonym (Rut)

    Ja TS, det är bara du! Du har en stor uppgift framför dig. Det kommer ta tid att suga av alla världens män. Du kommer säkert råka ut för en och annan käklåsning och halssveda, men gör din plikt och sug. Sug och svälj!

  • Anonym (drömsex)

    Jag drömmer ibland att jag suger min egen kuk, undrar hur det skulle kännas.

  • Pappa46Sthlm
    Anonym (drömsex) skrev 2014-07-11 13:18:02 följande:

    Jag drömmer ibland att jag suger min egen kuk, undrar hur det skulle kännas.


    Det finns kanske en risk att den mest framträdande känslan skulle bli en hemskt stark smärta i ryggen?
  • kelgrisen58

    Det är det bästa en tjej kan göra för sin kille, och gärna svälja satsen, såå sexigt, älskar att kolla blowjobsbilder, där tjejen har total kontroll över killen, kan inte bli sexigare.

  • MikNis
    kelgrisen58 skrev 2014-07-11 16:04:10 följande:

    Det är det bästa en tjej kan göra för sin kille, och gärna svälja satsen, såå sexigt, älskar att kolla blowjobsbilder, där tjejen har total kontroll över killen, kan inte bli sexigare.


    En man kan också svälja en annans mans sperma !!
  • kelgrisen58

    Y


    MikNis skrev 2014-07-11 16:26:23 följande:

    En man kan också svälja en annans mans sperma !!


    Ja men för mig är det inte intressant, är hetero som det heter, men älskar alla kuksugningstrådar som tjejer skriver.
  • Anonym (haha)
    kelgrisen58 skrev 2014-07-11 16:35:10 följande:

    Y


    Ja men för mig är det inte intressant, är hetero som det heter, men älskar alla kuksugningstrådar som tjejer skriver.
    Alla kuksugningstrådar är inte skrivna av tjejer, bara så du vet... haha
  • Anonym (haha)

    Jag känner ingen som älskar att suga kuk, så det är förmodligen bara du som tycker så ja. Själv hatar jag det och mina tjejkompisar instämmer.

Svar på tråden Jag älskar att suga kuk!