• 201307eli

    Gravid med nr 2 och känner mig inte älskad av sambo.

    Hej. Behövde skriva av mig lite. Är gravid med barn nr två och sen en tid tillbaka känner jag ingen kärlek från sambon. Får ingen uppmärksamhet, kysser mig aldrig rör mig aldrig förutom när han vill ha samlag. Respekterar mig inte ja helt enkelt känner jag att han inte älskar mig. Sitter i en sån himla jobbig sits vill bara få lite kärlek av den jag lever med.
    Inte lätt och bara lämna honom älskar ju honom sen är barn nr 2 påväg väldigt jobbigt har jag det.
    Vet inte om någon har vart med om detta. :(

  • Svar på tråden Gravid med nr 2 och känner mig inte älskad av sambo.
  • sekerela

    Säg som det är till honom. Att du inte känner dig älskad av honom. Att du är ledsen. Inte känner dig hel. Gråt eller visa på annat sätt hur du känner. Din sambo vill nog inte se dig ligga gråtandes i sängen pga att du känner dig så oälskad av honom. Han kommer nog tänka till och börja ge dig mer kärlek då. Lycka till!

  • 201307eli

    Då kan jag säga att jag gjort så i ett år gråtit försökt taka om för honom men han säger bara så fjantig du är . Du bara gråter så nej inte ens det har förändrat honom.

  • Fiddeli83

    Hej!


    Jag är i en likadan sits som dig. Gravid i v 20 och känner att sambon mer eller mindre plöstligt slutat älska mig. Han säger det ibland men jag känner av att stämningen inte är som förut.

    Prata prata och prata med varandra är de tips man får....  men man kan prata massor med varandra men aldrig styra över någon annans känslor.
    Känns helt enkelt som vi glider isär med varande....  många tankar som snurrar i mitt huvud just nu. SÅ här var inte meningen med mitt liv...min värsta mardröm håller på att slå in...

    Har han alltid varit såhär Eli?? Eller började det vid en speciell händelse??

Svar på tråden Gravid med nr 2 och känner mig inte älskad av sambo.