• Anonym (!)

    Fasta en dag - dricker bara vatten...

    När går hungerskänslorna bort? Det kurrar i magen och gör ont...hittills har jag gått utan mat och bara druckit vatten i ca 5 timmar. 
    SKa ju vara uppe 15-18 timmar ju..hur kommer jag klara det :/ Åt inte mycket igår heller så det gör extra ont. Åt bara lite pasta med sås till lunch igår...

  • Svar på tråden Fasta en dag - dricker bara vatten...
  • Nyfiken gul

    varför dricker du bara vatten?

    ska du fasta så gör det på rätt sätt med dryck som ändå innehåller det du behöver. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (we)

    De går inte direkt bort, snarare blir det värre.
    Varför fastar du sådär? Låter inte helt genomtänkt.

  • Anonym (we)

    Precis, ska du fasta så gör det på rätt sätt.
    Det du gör nu är extremt ohälsosamt.

  • Anonym (!)

    Jag har ingen annan dryck, bara vatten.
    Alltså, jag har ingen mat hemma det är därför jag "fastar" och jag vill veta när hungerskänslorna går bort!!

  • Anonym (we)
    Anonym (!) skrev 2014-07-12 17:44:34 följande:

    Jag har ingen annan dryck, bara vatten.
    Alltså, jag har ingen mat hemma det är därför jag "fastar" och jag vill veta när hungerskänslorna går bort!!


    Aha, dom går inte bort. Du kommer på huvudvärk ganska snart skulle jag tro.
    Du bör nog gå och handla.
  • Ivan52x53
    Anonym (!) skrev 2014-07-12 17:44:34 följande:

    Jag har ingen annan dryck, bara vatten.
    Alltså, jag har ingen mat hemma det är därför jag "fastar" och jag vill veta när hungerskänslorna går bort!!


    De går bort när du sitter och spelar Guild Wars 2 på datorn. Det funkade för mig när jag fastade.. Annars kan du testa spela "Osu!"..
  • Ivan52x53
    Ivan52x53 skrev 2014-07-12 17:47:47 följande:
    De går bort när du sitter och spelar Guild Wars 2 på datorn. Det funkade för mig när jag fastade.. Annars kan du testa spela "Osu!"..
    Eller, de går inte direkt bort, men det får tiden att flyga och det är väldigt distraherande :D
  • Anonym (!)

    Kan man dämpa hungern med varmt vatten

  • sina

    För mig går det över rätt snabbt. Jag blir hungrig då och då under dagen, men det går över på fem minuter eller så. Kanske tio om det är riktigt illa, men det är sällan.

  • sina

    Och fem timmar utan mat är väl knappast fasta. Jag har längre än så mellan lunch och middag en vanlig dag.

Svar på tråden Fasta en dag - dricker bara vatten...