• Anonym (värmlandstös1974)

    NattRunkare till pojkvän

    Ja tänkte se här om vi är fler tjejer som har en pojkvän med rätt bra sexliv och bra leverne i övrigt men som sitter och runkar på nätterna. Fort vi går å lägger oss så väntar han tills jag somnar sen går han ner i källarn och sätter sej vid datorn och runkar och tittar på porr.Första året smög han med det men jag gick ner en natt tyst och fick se han runkade och titta på porr klipp. Den dagen hade vi redan haft sex 2 gånger. Jag sa rakt ut här har du en fitta och stoppa in den i istället och den gången låg vi direkt med varann, sen ha jag sakt att han får runka och titta på porr hur mkt han vill men jag gillar ej att han gör det när jag är hemma och jag blir ersatt av det. Om jag jobbar eller är borta tycker jag det är okej. Jag kan själv fingerpulla eller köra dildo när han jobbar ibland.. Men nu har det här runkandet pågått i åratal och droppen var häromdan när jag hitta en stor hög med porrtidningar åxå i ett skåp i källarn. och han har klippt ut en sida på en tjej med kort kjol och stora tuttar där han lagt säkert över 50 satser på. Sidan var alldeles fuktig och dyngsur och det dofta sagge och snusk så han måste verkligen runka och lägga alla satser på henne. Sen i en porrtidning har han skrivit med penna intill en tjej,ja vill spruta ner dej och pissa på dej . Jag tycker det är konstigt att det ej räcker att vi har sex 5 gånger i veckan och han får spruta vart han vill och t.om wetsex kör vi ibland och tänder även mej.. Men det räcker väl inte. Hur kan man få han å lägga av med detta är det omöjligt kanske? Vill iaf att han kastar tidningarna och bara kör med p klipp då jag är borta. En nedväxling iaf. Men hur formulerar man det här så det ej blir dumt? Nån mer här som har en runkare som sambo?

  • Svar på tråden NattRunkare till pojkvän
  • Pirx

    Men egentligen. Varför klaga? Ni verkar ju ha det bra trots hans runkbravader. Så länge ni har sex och bryr er om varandra så känns det onödigt att starta bråk när egentligen allt är bra mellan er? 

    Han verkar ha en stor sexlust men ändå är dig trogen så låt han runka ifred så länge som du får ditt Tungan ute

  • BengtH

    Tycker ändå att pojkvännen kunde vara något mer diskret i sitt masturberande. Högar med kletiga porrtidningar låter inte trevligt.

  • Anonym (Eva)

    Ta ett snack om det. Fråga om det är något han saknar i ert sexliv. Kanske finns det något annat i relationer eller i hans situation på arbetsplatsen han behöver få ur sig. Män känn ingen konkurrens mellan dig och hans porrbrudar. De fyller säkerligen en helt annan funktion än ert samliv.

    Prata med varandra. Om det inte funkar eller känns bra tycker jag att ni skall ta det till familjerådgivning t.ex.

  • skruff

    Håller med den första kommentaren här. Vad är problemet egentligen med att han runkar? Ni har ju uppenbarligen ett fungerande sexliv.

    Att ha sex med en partner är inte samma sak som att onanera. Du blir inte ersatt av porren. man runkar oftast av andra anledningar än de man har för att knulla med sin partner.

    Vad gäller porrtidningarna så hade han ju faktiskt lagt undan dem och det är ts som aktivt letat upp dem.

  • Anonym (Onan)
    Anonym (Eva) skrev 2014-07-14 13:47:37 följande:

    Ta ett snack om det. Fråga om det är något han saknar i ert sexliv. Kanske finns det något annat i relationer eller i hans situation på arbetsplatsen han behöver få ur sig. Män känn ingen konkurrens mellan dig och hans porrbrudar. De fyller säkerligen en helt annan funktion än ert samliv.

    Prata med varandra. Om det inte funkar eller känns bra tycker jag att ni skall ta det till familjerådgivning t.ex.


    Men jisses! Familjerådgivning för att han runkar? Allvarligt talat; han runkar och de har ett fungerande sexliv utöver det.

    Man runkar inte i regel inte för att "något saknas" Man gör det för att man gillar att runka helt enkelt. Låt killen runka och sluta göra problem av saker som inte är ett problem.
  • panicorion

    Sambon runkar till porr då tillfället erbjuds men han väljer inte att ta porren framför mig, det kanske är så som andra skriver att han saknar något... kankse dags att prata lite med varandra..
    Sen så känns det kanske inte så fräscht med tidningar helt nedsprutade så om inte annat så tycker jag att du skall prata med honom och samtidigt låta honom ha ett privatliv, känns som du jagat fram detta för att få fram all information som du skrivit, alla behöver ha lite egentid ibland .

  • Anonym (Onan)

    Han väntar tills hon sover och han går undan till källaren, han lägger undan sina tidningar i ett skåp och återigen, deras sexliv fungerar tydligen bra i övrigt. Varför göra ett problem av det alls? Det finns inget att prata om.

  • eslah

    Haha, förlåt att jag skrattar men din text var rolig. Tänker på scenen i filmen Tillsammans där grannen runkar och smäller med hammaren samtidigt.

    Annars så tycker jag inte att det är någon fara om det inte går ut över ert sexliv.

  • Monte

    Alltså. Jag skulle ha oerhört svårt att tända på en karl som evighetssprutar ner samma porrblaska tills sidan ifråga är en enda möken sagghög och dessutom toppar det med att skriva på nämnda uppslag att han vill pissa ner och spruta på bilden. Är han utvecklingsstörd?

  • vaselin

    Vad är problemet? 

    Ni har ett aktivt sexliv och gott samliv i övrigt. Sexlivet man har tillsammans med sig själv är skilt från det man har med sin partner. Och det ena behöver inte utesluta det andra. De fyller två olika syften.

    Låt honom porrsurfa och runka bäst han vill. Om det utvecklas till något slags beroende så bör du kanske försöka få honom att trappa ner. Men om du är nöjd med livet ni har tillsammans, sexet inkluderat, så har du väl inte särskilt mycket att klaga på?

    Det är för det mesta osäkra människor som har invändningar mot partnerns porrtittande och sexliv med sig själv. Människor med intakt självkänsla känner sig inte förbisedda och otillräckliga för att partnern konsumerar porr och tillfredsställer sig själv. 

Svar på tråden NattRunkare till pojkvän