• Mindily

    Utebliven mens & negativt gravtest

    Hej hej !
    Har läst runt lite här & var , men kände sen att jag likaväl kan skapa en egen tråd för lite diskussion .

    Min senaste mens var mellan 14-19 juni & enligt kalendern hade jag min fertila fas ungefär runt 23-29 juni (ÄR 28 juni) . I torsdags förra veckan (10 juni) tog jag ett gravtest som visade negativt , tillägger även att jag haft ömma bröstet sedan ÄL . I lördags (12 juni) var min mens beräknad & idag tog jag ytterligare ett gravtest som visade negativt .

    Jag har aldrig haft oregelbunden mens innan & med min son (4,5 år) plussade på vecka 5+? .
    Kan det vara så att jag testar för tidigt eller vad kan det vara tror ni ? Känner mig lite oroad för att det kan vara något annat .

    Kramar

  • Svar på tråden Utebliven mens & negativt gravtest
  • Alex 86

    Testade igår på BIM med CB och fick ett - :(
    Är idag BIM+1 men fortfarande ingen mens. Vet inte vad jag ska tro, väntar på att mensen ska komma. har haft mensvärk sedan i söndags från och till. 

  • jellis

    Exakt samma här! Fattar ingenting! Skulle fått min mens nu i helgen men har inte kommit något. Bim+2

  • Jamtlandstaus

    Blir ju lite nyfiken; har ni fått någon klarhet åt något håll? Glad
    Står själv i samma sits, BIM idag, men inga spottings, ingen mens men neg på gravtest.
    Har använt billiga tester av märket Accurate som jag köpte på Tradera, någon som erfarenhet?
    Händer inget till helgen får det bli ett CB.
    Har aldrig förut varit "låghormonare" vad jag vet och tidigare plussat på BIM eller -2 dagar. Om jag inte plussat har jag i alla fall haft spottings så jag vetat att mensen är på G. Denna cykel hade jag spotting dag 22 och 23 och sedan försvann dom. Med dottern hade jag oxå så, så självklart byggs hoppet upp... fast då fick jag pos på stickan på BIM...Obestämd

  • Mindily
    Jamtlandstaus skrev 2014-07-24 08:23:52 följande:

    Blir ju lite nyfiken; har ni fått någon klarhet åt något håll? Glad
    Står själv i samma sits, BIM idag, men inga spottings, ingen mens men neg på gravtest.
    Har använt billiga tester av märket Accurate som jag köpte på Tradera, någon som erfarenhet?
    Händer inget till helgen får det bli ett CB.
    Har aldrig förut varit "låghormonare" vad jag vet och tidigare plussat på BIM eller -2 dagar. Om jag inte plussat har jag i alla fall haft spottings så jag vetat att mensen är på G. Denna cykel hade jag spotting dag 22 och 23 och sedan försvann dom. Med dottern hade jag oxå så, så självklart byggs hoppet upp... fast då fick jag pos på stickan på BIM...Obestämd


    Oj.. bättre sent 'n aldrig. Idag är jag i v. 35+1 o väntar en liten tös 21 nov :D
Svar på tråden Utebliven mens & negativt gravtest