• Tanten M

    Saker jag retar mig på

    Stort som smått

    Jag retar mig på enerverande personer och situationer.

    För ögonblicket grymt irriterad.

  • Svar på tråden Saker jag retar mig på
  • Drottningen70

    Jag retar mig på folk som saaakta släntrar över övergångsstället, gärna så snett över som möjligt så det tar ännu längre tid samtidigt som de glor på sin telefon.

  • Aniiee

    Jag retar mig på att min hand ser ut som om jag fått böldpest.

    Jag retar mig på personer som inte vet skillnad mellan gäst och kund.

    Jag retar mig på personer som inte fattar vad en NPC är.

    Jag retar mig på folk som inte vet skillnaden på ett MMORPG och ett MOBA.

    Jag retar mig på personer som retar sig på saker......... I hate me.


    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Virriga Vera
    Aniiee skrev 2014-07-16 14:38:50 följande:

    Jag retar mig på att min hand ser ut som om jag fått böldpest.

    Jag retar mig på personer som inte vet skillnad mellan gäst och kund.

    Jag retar mig på personer som inte fattar vad en NPC är.

    Jag retar mig på folk som inte vet skillnaden på ett MMORPG och ett MOBA.

    Jag retar mig på personer som retar sig på saker......... I hate me.


    Ojdå vad du retar dig på mig....

    Jag har ingen anign om vad NPC, MMORPG eller MOBA är och jag vet definitivt inte skillnaden på det. Men vet du, det bjuder jag på.

    Själv retar jag mig på folk som inte kan skilja på sak och person i en diskussion, de som inte vet dkillnaden på chans och risk, spara och tjäna och sanningssägare som inte tål att höra sanningar bara att själv tala om dem till andra. Det finns säker en miljon saker till som jag retar mig på men jag försöker att intala mig själv att jag är ganska tolerant och laidback.
  • Aniiee
    Virriga Vera skrev 2014-07-16 14:55:15 följande:
    Ojdå vad du retar dig på mig....

    Jag har ingen anign om vad NPC, MMORPG eller MOBA är och jag vet definitivt inte skillnaden på det. Men vet du, det bjuder jag på.

    Själv retar jag mig på folk som inte kan skilja på sak och person i en diskussion, de som inte vet dkillnaden på chans och risk, spara och tjäna och sanningssägare som inte tål att höra sanningar bara att själv tala om dem till andra. Det finns säker en miljon saker till som jag retar mig på men jag försöker att intala mig själv att jag är ganska tolerant och laidback.
    Morr...... Solig

    Jag retar mig även på folk som inte vet vilka Daisuke Ono, Toshiyuki Morikawa och Yun  Fukuyama är......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • HerrFantasi
    Aniiee skrev 2014-07-16 14:38:50 följande:

    Jag retar mig på att min hand ser ut som om jag fått böldpest.

    Jag retar mig på personer som inte vet skillnad mellan gäst och kund.

    Jag retar mig på personer som inte fattar vad en NPC är.

    Jag retar mig på folk som inte vet skillnaden på ett MMORPG och ett MOBA.

     Jag retar mig på personer som retar sig på saker......... I hate me.


    Vad är NPC, MMORPG och MOBA för någonting? Har aldrig sett eller hört dessa förkortningar.

     


     

  • PlayWood
    Aniiee skrev 2014-07-16 14:38:50 följande:
    Jag retar mig på personer som inte fattar vad en NPC är.

    Jag retar mig på folk som inte vet skillnaden på ett MMORPG och ett MOBA.
    NPC är en gubbe i spel, som är data.. alltså ingen spelare.

    MMORPG är som wow, man har sin gear och tiden fortsätter. MOBA är en battle arena som är en bestämd tid, som lol. Det är vad jag har fått för mig.

    Just nu stör jag mig inte på nåt. Jag får återkomma.
  • Vitrysk hockeyhjälte

    Jag stör mig på att det finns folk som röstar på Feministiskt Initiativ, närmare bestämt att de är så många att FI riskerar att komma in i riksdagen.

    Till och med SD, MP och V känns stabilare.


    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Threezool
    HerrFantasi skrev 2014-07-16 15:03:18 följande:

    Vad är NPC, MMORPG och MOBA för någonting? Har aldrig sett eller hört dessa förkortningar. 

     


    NPC står för "non-playable character" och är en ospelbar karaktär i ett spel som styrs av spelet.

    MMORPG står för "massive multiplayer online role playing game" och är precis som det står ett spel där man kan spela och interagera med hundratals/tusentals andra spelare samtidigt som i detta fallet är inriktat på rollspel.

    MOBA står för multiplayer online battle arena och är ett spel lär lags möts på en arena och är populära inom så kallad E-Sport.
  • Aniiee
    HerrFantasi skrev 2014-07-16 15:03:18 följande:
    Vad är NPC, MMORPG och MOBA för någonting? Har aldrig sett eller hört dessa förkortningar.

     


     


    NPC = Non-Playable (elelr non-player) Character, dvs en i ett spel du inte kan styra själv (som playwood sa)

    MMORPG = Massive Multiplayer Online Rolplaying Game, så som World of Warcraft, (som playwood sa)

    MOBA = Multiplayer Online Battle Arena, så som League Of Legends. (som playwood sa)
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
Svar på tråden Saker jag retar mig på