• Äldre 16 Jul 22:56
    3464 visningar
    39 svar
    39
    3464

    Är KK okej?

    Behöver snacka om detta innan jag blir tokig!

    Är sambo med barn, men känner mig som en hemmafru på femtiotalet (ursäkta alla som fick ont i tårna!).
    Sköter om större delen av hemmet och försöker hålla skiten något så när i ordning. Städar, tvättar, lagar mat, handlar, hämtar och lämnar barn på frita mm. Andra hälften sitter i soffan och surfar 70% av vaken tid hemma. Hon klagar på att vårt sexliv är icke existerande, men när det någon gång bär hän är det samma visa. Hårig buske som inte ska trimmas. Puss och kram och sen rida och sedan bakifrån till hon kommer, sen ev. jag. Alla försök att få henne ur soffan eller prova något annorlunda i (ur) sängen har inte funkat!

    Så här sitter jag i mitten av mitt "40-talet" och är frustrerad! Känner att vi behöver hålla ihop för barnens skull, vi bråkar ju inte och är goda vänner, men jag vill ha en kvinna att tillfredsställa och som kan tillfredsställa mig. Sexlusten saknas inte, men det funkar inte bara med min sambo!

    Så vad ska man göra? Är så in i norden sugen på att träffa en tjej/kvinna att ha en affär med så att jag får leka av mig eller vad man ska säga!

    Så i min situation, är det okej att fixa en KK, eller ska jag be henne dra dit pepparn växer eller vad! Så frustrerad och vill göra något åt min situation!

  • Svar på tråden Är KK okej?
  • Äldre 16 Jul 23:00
    #1

    Du gör slut. Sedan hittar du dig en KK.


    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Borkas­on
    Äldre 16 Jul 23:08
    #2

    Ja det är ok

  • Anonym (G)
    Äldre 16 Jul 23:16
    #3

    eller ta tag i problemet genom att gå till en parterapeut/sexolog och försöker reda ut det. Hennes beteende är inte acceptabelt och om ni vill hålla ihop för barnens skull så försök red ut det.

    om ni inte behöver hålla ihop, bryt relationen och gå vidare.

  • Äldre 16 Jul 23:17
    #4
    Godnatt skrev 2014-07-16 23:00:15 följande:

    Du gör slut. Sedan hittar du dig en KK.


    Jo, det är ju den enkla lösningen
  • Äldre 16 Jul 23:23
    #5
    Anonym (G) skrev 2014-07-16 23:16:09 följande:

    eller ta tag i problemet genom att gå till en parterapeut/sexolog och försöker reda ut det. Hennes beteende är inte acceptabelt och om ni vill hålla ihop för barnens skull så försök red ut det.

    om ni inte behöver hålla ihop, bryt relationen och gå vidare.


    Jo, om det nu går! Går bra att snacka om det mesta, men inte vår relation i eller ur sängen. Kanske behöver hjälp av något proffs! Alternativt behöver jag bara snacka av mig skiten så jag kan gå vidare. Sen är frågan i vilken riktning jag går!
  • Anonym (G)
    Äldre 16 Jul 23:28
    #6
    awolswe skrev 2014-07-16 23:23:24 följande:
    Jo, om det nu går! Går bra att snacka om det mesta, men inte vår relation i eller ur sängen. Kanske behöver hjälp av något proffs! Alternativt behöver jag bara snacka av mig skiten så jag kan gå vidare. Sen är frågan i vilken riktning jag går!
    Jag tycker du/ni ska ge det ett försök iaf! :)
    Jag tror tyvärr inte att det räcker med att du får prata av dig för att kunna gå vidare. När jag läser ditt första inlägg så tror jag att ni behöver ta tag i saker för att ert förhållande ska bära. Det låter lite som att hon gått in i några spår som hon inte kommer ur, dvs dag ut o dag in framför datorn utan att hon stannar upp o kollar sig runt om saker verkligen är okej.

    Så jag tycker iaf att ni ska testa att gå på parterapi för att reda ut allt. Ibland är det bra med hjälp från en utomstående för att man ska fatta hur saker ser ut. Om det inte fixar sig eller det verkligen inte blev nån förändring, då kan du snacka av dig här o gå vidare utan henne ;)
  • Äldre 16 Jul 23:37
    #7

    Tycker inte KK är ok, aldrig någonsin om man är i en relation.

    Ni behöver prata om det, komma fram till vad som är viktigt för er. Hon kanske är helt omedveten om hur det fungerar och tycker det verkar bra. Kan ni inte komma överens är det bättre att bryta upp än att du är olycklig. Du har bara ett liv.

  • Äldre 16 Jul 23:43
    #8

    Man up och ta tag i problemet ordentligt.

    Sjukt tröttsamt med människor som är missnöjda med sin relation med inte gör något åt saken. Separera eller håll käften. Sluta bitch whina på nätet. 

  • travel­er
    Äldre 16 Jul 23:46
    #9
    awolswe skrev 2014-07-16 22:56:22 följande:

    Behöver snacka om detta innan jag blir tokig!

    Är sambo med barn, men känner mig som en hemmafru på femtiotalet (ursäkta alla som fick ont i tårna!).
    Sköter om större delen av hemmet och försöker hålla skiten något så när i ordning. Städar, tvättar, lagar mat, handlar, hämtar och lämnar barn på frita mm. Andra hälften sitter i soffan och surfar 70% av vaken tid hemma. Hon klagar på att vårt sexliv är icke existerande, men när det någon gång bär hän är det samma visa. Hårig buske som inte ska trimmas. Puss och kram och sen rida och sedan bakifrån till hon kommer, sen ev. jag. Alla försök att få henne ur soffan eller prova något annorlunda i (ur) sängen har inte funkat!

    Så här sitter jag i mitten av mitt "40-talet" och är frustrerad! Känner att vi behöver hålla ihop för barnens skull, vi bråkar ju inte och är goda vänner, men jag vill ha en kvinna att tillfredsställa och som kan tillfredsställa mig. Sexlusten saknas inte, men det funkar inte bara med min sambo!

    Så vad ska man göra? Är så in i norden sugen på att träffa en tjej/kvinna att ha en affär med så att jag får leka av mig eller vad man ska säga!

    Så i min situation, är det okej att fixa en KK, eller ska jag be henne dra dit pepparn växer eller vad! Så frustrerad och vill göra något åt min situation!



    Hej. KK är bara ok om hon går med på det. Så du får själv avgöra om du vågar fråga henne eller inte. Men självklart är det aldrig ok att gå bakom ryggen på något det tror jag också att en vuxen man min i 40-årsåldern som du förstår.
  • Äldre 16 Jul 23:49
    #10

    Ibland kan man behöva stöd för att orka starta processen. Det är ändå en jobbig situation och inte alltid lätt.

Svar på tråden Är KK okej?