• Anonym (Bossom man)

    Solar du toppless med eller utan fina bröst?

    Under 2 år i Spanien vid poolerna har jag bara sett fula småfeta hängisar som visar vad de har, de snygga solar bara ryggen utan överdel. Vi har inte badat ute här på länge och vet inte tuttläget, tror man stolt visade mer förr. Kan ha med rykte och blygsel att göra då jag tycker frun har fina men hon gömmer dom utom för mig hoppas jag.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Solar du toppless med eller utan fina bröst?
  • Jeaninne

    Vilket egendomligt inlägg.

    Jag har ALDRIG badat topless, varken före eller efter graviditeterna och amningarna. Just för att jag inte vill att sådana som du ska stirra.

    Ser inte syftet med det heller - för det första är det egentligen inte alls hälsosamt att pressa i solen, det kan leda till hudcancer samt för tidigt åldrad hud. (Även om man behöver lite sol på sig för D-vitaminet och humöret.) Och ÄVEN om man skulle tycka att solbränna var snyggt, så finns det ingen mening med att ha det på kroppsdelar som man normalt inte visar upp...

  • Anonym (C)

    Jag solar med fina bröst. Fast ibland plockar jag av de fina brösten och tar mina fula. Det beror lite på humör, väder och vind. Idag ska jag nog sola topless helt utan bröst.

  • Anonym (Bossom man)
    Jeaninne skrev 2014-07-18 08:25:03 följande:
    Vilket egendomligt inlägg.

    Jag har ALDRIG badat topless, varken före eller efter graviditeterna och amningarna. Just för att jag inte vill att sådana som du ska stirra.

    Ser inte syftet med det heller - för det första är det egentligen inte alls hälsosamt att pressa i solen, det kan leda till hudcancer samt för tidigt åldrad hud. (Även om man behöver lite sol på sig för D-vitaminet och humöret.) Och ÄVEN om man skulle tycka att solbränna var snyggt, så finns det ingen mening med att ha det på kroppsdelar som man normalt inte visar upp...
    För dig kanske men vi såg senast dessa från hotellrummet och ingen stirrar.
    Förra året låg det en äldre vid barnpoolen.
    I år såg vi minst 3 runt stora poolen.
    Hudcancer får man i vart fall så jag solar nästan inget söderut.
    Men gillar snygga bröst och man solar nog näck pga värmen där det var runt 30 i skuggan.
    Frun sa att dom har inget att förlora och hade sina män med sig.
  • Anonym (Bossom man)
    Anonym (C) skrev 2014-07-18 08:36:08 följande:
    Jag solar med fina bröst. Fast ibland plockar jag av de fina brösten och tar mina fula. Det beror lite på humör, väder och vind. Idag ska jag nog sola topless helt utan bröst.
    Ah transa, känns det bra?
  • Anonym (C)
    Anonym (Bossom man) skrev 2014-07-18 09:12:25 följande:

    Ah transa, känns det bra?


    Din frågeställning i rubriken förtjänade mitt humoristiska svar, tycker du inte?
  • Anonym (Bossom man)
    Anonym (C) skrev 2014-07-18 09:17:40 följande:
    Din frågeställning i rubriken förtjänade mitt humoristiska svar, tycker du inte?
    Rubriken måste vara kort
  • Anonym (C)
    Anonym (Bossom man) skrev 2014-07-18 09:31:35 följande:

    Rubriken måste vara kort


    Möjligt, dock bör den väl vara grammatiskt korrekt, eller?
  • Anonym (Bossom man)
    Anonym (C) skrev 2014-07-18 09:37:24 följande:
    Möjligt, dock bör den väl vara grammatiskt korrekt, eller?
    Förslag?
  • fluu

    Skulle aldrig badat toppless innan och inte nu. Inte gå utan bh heller för den delen. Är född efter att topplesstrenden dog och har faktiskt aldrig sett någon kvinna som badar/solar toppless i Sverige.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Disgusting)
    Anonym (Bossom man) skrev 2014-07-18 07:58:28 följande:

    Under 2 år i Spanien vid poolerna har jag bara sett fula småfeta hängisar som visar vad de har, de snygga solar bara ryggen utan överdel. Vi har inte badat ute här på länge och vet inte tuttläget, tror man stolt visade mer förr. Kan ha med rykte och blygsel att göra då jag tycker frun har fina men hon gömmer dom utom för mig hoppas jag.


    Min erfarenhet är att man mest ser feta gubbhängisar vid poolerna där de svenska "flyktingarna" samlas - inte sällan skumpar gubbrösten i rasande takt när somliga kommer igång och gestikulerar om massinvandringen till Sverige.

    Det är märkligt hur mycket svenskar det finns på en del platser i Spanien.
Svar på tråden Solar du toppless med eller utan fina bröst?