• Anonym (Söker sovkompis)

    Hur hittar jag en sovkompis?

    Vill ha en sovkompis, en kille man sover med men inte har sex med kramar och mys men inget annat. Hur fan lyckas jag hitta en sådan?


    Min kompis har flera sådana killkompisar, jag vill så gärna ha en nu när jag är barnledig..


    Vet inte ens hur man hittar killkompisar hittar bara dom som vill ha sex eller bli ihop nej jag anspelar inte på sex och jag är inte klädd på något konstigt sätt..

  • Svar på tråden Hur hittar jag en sovkompis?
  • Anonym (svårt)

    Det blir nog svårt tror jag, de flesta killar kommer att ha förhoppning om sex framöver oavsett vad de säger i början.
    Möjligen hittar du en som är kär i dig och därför står ut bara för att få vara nära
    men det lär ju inte kännas nå vidare om du är normalt funtad.

    En homosexuell man kanske, som inte är i förhållande.

  • Anonym (m)

    du borde träffa mitt exGlad

    han hade problem rent fysiskt så sexet gick i perioder inte alls men han ville gärna ligga och kramas. Det är nog en sån man du skulle behöva hitta och hur man gör det vet jag inte. För mig var det en besvikelse att sexet blev som det blev. 

    men varför inte skriva just det på en kontaktsite?

  • Anonym (Söker sovkompis)

    Har haft bögkompisar som sovkompisar, älskar dom men hittar ingen som inte är dramaqueen tyvärr längre.. 


    De jag haft har flyttat för långt bort :(


     


     

  • Anonym (Söker sovkompis)
    Anonym (m) skrev 2014-07-18 13:41:17 följande:

    du borde träffa mitt exGlad

    han hade problem rent fysiskt så sexet gick i perioder inte alls men han ville gärna ligga och kramas. Det är nog en sån man du skulle behöva hitta och hur man gör det vet jag inte. För mig var det en besvikelse att sexet blev som det blev. 

    men varför inte skriva just det på en kontaktsite?


    Pojkvän är ju en helt annan sak, då ska det ju vara fysiskt med sex... 
    Men vill inte ha en pojkvän, vill ha en att bara sova med ibland. 


    Svårt att hitta en som bara vill sova och vara vänner med. 


    Trodde jag hittat en men vaknade med att han tafsade...

  • wait

    Jourhavande sovkompis låter suveränt. Har funderat på det många gånger själv.. Osäker på hur det funkar i praktiken dock..nån kvinna i linköping som är i behov av sovkompis?

  • Foddattio

    Sover bättre själv egentligen, än trångt tillsammans med nån annan i en varm säng.

    Men jag saknar ibland min KK av ungefär samma anledning som TS saknar en sovkompis. Det är egentligen inte så mycket sex jag saknar, utan mera att kolla lite på tv och snacka lite skit och sen sova tillsammans en natt. Det kan jag sakna även om jag inte saknar det mer än nån natt ibland. Typ en gång i månaden.. Det var också ungefär så ofta vi träffades jag och den här tjejen.

    Räknas som sagt inte riktigt som en sovkompis eftersom det vid vissa tillfällen hände lite mer, men det var ändå inte penetrativ sex som stod i centrum. Mest "hängde" vi som kompisar. Dessvärre slutade det som det ofta gör med att den ena av oss ville mer än den andra och blev sårad. Trots att jag varit väldigt tydlig från början. Lite synd..

    Till TS kan jag bara säga att det blir lite svårt. En kille som sover med en tjej kommer nog ha svårt att hålla händerna i styr och förväntar sig säkert att nåt ska hända. Prova att leta efter nån på nån nätdejtingsajt om du inte har nån kille i din bekantskapskrets du kan bli lite närmare kompis med? Va tydlig!!

  • Foddattio

    [quote=73639166][quote-nick]Trodde jag hittat en men vaknade med att han tafsade...[/quote]

    Ja, jo.. Lätt hänt..

Svar på tråden Hur hittar jag en sovkompis?