• Anonym (!!!)
    Äldre 20 Jul 13:04
    5627 visningar
    105 svar
    105
    5627

    Finns det inga moderatorer på forumet längre? Eller har alla lämnat forumet åt sitt öde för att gå på semester?

    Jag anmälde flera kränkande inlägg inatt och dom är fortfarande kvar!! Varför?

  • Svar på tråden Finns det inga moderatorer på forumet längre? Eller har alla lämnat forumet åt sitt öde för att gå på semester?
  • Anonym (ojojo­j)
    Äldre 20 Jul 13:38
    #1

    moderatorerna är både okunniga och väldigt partiska,vilket har skapat Sveriges största skit forum

  • Anonym (Troll­)
    Äldre 20 Jul 13:39
    #2

    De är inte kränkande bara för att du inte gillar dem. Skrattande

  • Anonym (!!!) Trådstartaren
    Äldre 20 Jul 13:45
    #3
    Anonym (ojojoj) skrev 2014-07-20 13:38:02 följande:

    moderatorerna är både okunniga och väldigt partiska,vilket har skapat Sveriges största skit forum


    Ja något fel är det ju när dom inte gör sitt jobb. Det är tydligen fritt fram att bete sig kränkande utan att dom gör något!
  • Anonym (kalle­)
    Äldre 20 Jul 13:49
    #4
    Anonym (!!!) skrev 2014-07-20 13:45:24 följande:
    Ja något fel är det ju när dom inte gör sitt jobb. Det är tydligen fritt fram att bete sig kränkande utan att dom gör något!

    Vad skrev de
  • Anonym (!!!) Trådstartaren
    Äldre 20 Jul 13:52
    #5
    Anonym (kalle) skrev 2014-07-20 13:49:05 följande:

    Vad skrev de
    det spelar ingen roll. 
  • Anonym (anmäl­ningar­)
    Äldre 20 Jul 13:53
    #6

    Hur fungerar upprätthållningen?
    Vi arbetar efter ett ärendesystem vilket innebär att varje anmälan dokumenteras och läggs i kölista för behandling. Moderatorerna granskar sedan ärenden och tar ett beslut.


     


    Inlägg som strider mot våra regler och villkor kan få tillsägelse eller varning. En tillsägelse får medlemmen som håller på att bryta mot medlemsvillkoren men inte gjort det medvetet eller så tydligt. Varning tilldelas medlemmen när det handlar om tydliga och grova villkorsöverträdelser. Flera tillsägelser kan leda till en varning och flera varningar leder till avstängning från sajten. När en medlem varnas får denna 24 timmars skrivstopp och kan inte posta fler inlägg på ett dygn. Missbrukas anonymfunktionen för att bryta mot reglerna dras denna förmån in en tid.


     


    Inlägg kan ibland också plockas bort utan att det ligger några regelbrott bakom. Då får medlemmen endast ett meddelande med information om orsaken. Anmälningar utan grund nekas.


     Dina anmälningar kanske anses sakna grund?

  • Anonym (Pelle­Plutt)
    Äldre 20 Jul 13:53
    #7

    Att ha en annan åsikt eller inte hålla med TS innebär inte att det är kränkande. Det hade inte tillfört något alls om alla endast strök medhårs i alla trådar oavsett vad de handlar om.

    Gissar att det är den här TS menar:
    www.familjeliv.se/forum/thread/73595288-hur-ska-jag-handskas-med-min-psykiskt-sjuka-handlaggare-pa-soc

  • Anonym (Zed)
    Äldre 20 Jul 13:57
    #8

    Själv har jag anmält den här då jag på inga vis i vörlden kan se den som annat ön rasistisk, men den ligger kvar:

    www.familjeliv.se/forum/thread/73644756-hur-tanker-ni-kvinnor-som-skaffar-blandade-barn

  • Anonym (!!!) Trådstartaren
    Äldre 20 Jul 14:00
    #9
    Anonym (Zed) skrev 2014-07-20 13:57:19 följande:

    Själv har jag anmält den här då jag på inga vis i vörlden kan se den som annat ön rasistisk, men den ligger kvar:

    www.familjeliv.se/forum/thread/73644756-hur-tanker-ni-kvinnor-som-skaffar-blandade-barn


    Det finns säkert inga moderatorer på forumet........suck.
  • Anonym (bättr­e förr)
    Äldre 20 Jul 14:02
    #10

    Numera går det att skriva vad som helst. Inlägg som förr hade plockats bort på någon minut får idag stå kvar. Det är helt oki att propagera för pedofili, propagera för nazism och rasism, bedriva hets mot folkgrupp, hetsa mot homosexuella och skriva att människor borde dö istället för att föra sina dåliga gener vidare . Detta är autentiska exempel på vad vissa mångkontoanvändare  tillåts häva ur sig. 

    Inte ens rena personangrepp tas bort längre, jag ser varje dag hur vissa, nästan alltid samma personer, skriver att andra är vidriga, att de är äckel, att de är idioter, att de inte borde få finnas mm. Nä det var bättre förr när det var mer ordning. 

Svar på tråden Finns det inga moderatorer på forumet längre? Eller har alla lämnat forumet åt sitt öde för att gå på semester?