• Anonym (galen förälder)

    Jag hatar mitt barn!!

    Jag tror jag hatar mitt barn!!

    Han vägrade sätta sig i bilen så vi tillbringade över 1 timme på parkeringen. NU förstör han hemmet och gnäller han över att han är hungrig. Och det vi ska äta nu är köttbullar och snabbmakaroner. Har lust att säga till honom att HAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM HAN DRABBAS AV NÅGON BRISTSJUKDOM!! Men det skulle han såklart aldrig fatta!!

    Och det här är ingen engångsföreteelse heller. Det är ALLTID samma sak. Inga kompromisser! Hans way or the highway. Vem orkar leva i en sån relation i längden??

    Så! Var bara tvungen att skriva av mig.

  • Svar på tråden Jag hatar mitt barn!!
  • Anonym (galen förälder)
    Anonym (o) skrev 2014-07-20 18:02:28 följande:

    Hur gammal är han?


    2
  • Anonym (skit alltså vilken unge du har)

    skit i han ifall han gnäller tar han isönder något säg till han jasså ska jag ta sönder din leksak ? eller du kan säga jaja då så du skulle få en överraskning ifall du var snäll idag men som du vill det blir inget nu.

    Eller du kan säga gnäller du och förstör så går jag härifrån då får du klara dig ensam hela dagen + natten själv.

    Fuck barn alltså man ska inte alltid köra den '' älskling ta det lungt'' var bestämd bara han får lyssna på dig eller få skitet!

  • Fjärilslarv

    eller så sätter du gränser?
    lagar nyttigare mat?

  • Anonym (Linda)
    Anonym (skit alltså vilken unge du har) skrev 2014-07-20 18:09:04 följande:

    skit i han ifall han gnäller tar han isönder något säg till han jasså ska jag ta sönder din leksak ? eller du kan säga jaja då så du skulle få en överraskning ifall du var snäll idag men som du vill det blir inget nu.

    Eller du kan säga gnäller du och förstör så går jag härifrån då får du klara dig ensam hela dagen + natten själv.

    Fuck barn alltså man ska inte alltid köra den '' älskling ta det lungt'' var bestämd bara han får lyssna på dig eller få skitet!


    Sämsta rådet jag hört.

    I övrigt till TS så är 2 åringar jobbiga, ett tips är att ligga steget före så han inte hinner bli vårlhungrig. Planera dagarna så det inte blir rastlösa stunder med en massa "pillande". 2 åringar har i övrigt inte den impulskontrollen att de alltid kan hejda sig från att göra saker även om de vet att de inte får.
  • Rakad Apa

    Det är inte fredag, troll. Kryp tillbaka under stenen du kom ifrån.


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • McIris

    Ver


    Anonym (skit alltså vilken unge du har) skrev 2014-07-20 18:09:04 följande:

    skit i han ifall han gnäller tar han isönder något säg till han jasså ska jag ta sönder din leksak ? eller du kan säga jaja då så du skulle få en överraskning ifall du var snäll idag men som du vill det blir inget nu.

    Eller du kan säga gnäller du och förstör så går jag härifrån då får du klara dig ensam hela dagen + natten själv.

    Fuck barn alltså man ska inte alltid köra den '' älskling ta det lungt'' var bestämd bara han får lyssna på dig eller få skitet!


    Verkligen?
  • Anonym (galen förälder)
    Anonym (Linda) skrev 2014-07-20 18:11:53 följande:

    Sämsta rådet jag hört.

    I övrigt till TS så är 2 åringar jobbiga, ett tips är att ligga steget före så han inte hinner bli vårlhungrig. Planera dagarna så det inte blir rastlösa stunder med en massa "pillande". 2 åringar har i övrigt inte den impulskontrollen att de alltid kan hejda sig från att göra saker även om de vet att de inte får.


    Nähä?? Really?

    Jag tror jag går och hänger mig. Behöver inte höra några jävla FLOSKLER! Jag VEEET allt det där. Och lite till.
Svar på tråden Jag hatar mitt barn!!