• Anonym (Vad är detta)
    Äldre 21 Jul 01:37
    45402 visningar
    80 svar
    80
    45402

    Jag fick inte upp den så fort jag såg hennes fitta! Hjälp!

    Jag vet inte ens hur jag ska börja . Älskar denna bruden så otroligt mycket , har varit tillsammans med henne i tre år (hon var oskuld och ville vänta och vi är 23 ifall ni undrar) så ja , jag respekterade det och väntade fick nöja mig med bj fast jag alltid haft lätt att få tjejer i sängen förut men Gud min flickvän var den rätta så väntade och hade tålamod . Tillbaka till ämnet hon är väldigt vacker och kan lova att jag aldrig såg hennes FITTA för hon var blyg såg den en gång i smyg då men det var mörkt så visste inte ens vad jag såg ! Vi skulle ha sex igår lampan var tänd osv hon var redo och såg lite nervös ut , jag hade till och med köpt en snygg nattlinne till henne för igår , vi tar av oss och vad är det jag ser ? Hennes fitta var brun svart ... Hennes fitta var brun? Varför ? Jag kunde inte ens få upp det och sa jag hade ont i magen och inte kunde fortsätta . Vad ska jag göra första gången detta händer mig visste inte ens tjejer hade bruna fittor!

  • Svar på tråden Jag fick inte upp den så fort jag såg hennes fitta! Hjälp!
  • Anonym (Bruno­)
    Äldre 21 Jul 01:55
    #1

    Menar du att hon var rakad och huden var brun, eller att hon hade brunt hår runt (vilket är fullt naturligt att vuxna kvinnor har)

    Eller menar du att hon särade på benen direkt och att hennes blygdläppar var bruna? Det förekommer också, att de är mörkare än övrig hud.

  • Anonym (suck)
    Äldre 21 Jul 02:12
    #3

    Har du sett din kuk nånggn? Den har inte samma färg henne heller.

  • Anonym (suck)
    Äldre 21 Jul 02:16
    #4

    Ryktet går att hon inte blev så våt när hon såg din kuk heller, surt....

  • Anonym (hm)
    Äldre 21 Jul 02:18
    #5

    Det kallas pigment.... TS jag tror du kan leva med det annars börja med schack istället eller varför inte kasta varpa...

  • Anonym (.....­)
    Äldre 21 Jul 03:54
    #6

    Det är pigmentfläckar!! Inget farligt eller äckligt.

  • Anonym (färg)
    Äldre 21 Jul 13:09
    #6

    kanske har din kära flickvän ett ursprung från ett annat land än de nordiska, syd Europa,asien,  indien, mellanösterna ja söderut, där man är mörkare i huden och har mer pignemt.
    detta gör att hennes underliv, samt bröstvårtor (och andra delar) har mörkare färg...

    kan det stämma?

  • Anonym (m)
    Äldre 21 Jul 13:17
    #7

    Äckligt med bruna blygläppar. Dumpa henne.

  • Anonym (Vad är detta) Trådstartaren
    Äldre 21 Jul 16:25
    #8
    Anonym (Bruno) skrev 2014-07-21 01:55:15 följande:

    Menar du att hon var rakad och huden var brun, eller att hon hade brunt hår runt (vilket är fullt naturligt att vuxna kvinnor har)

    Eller menar du att hon särade på benen direkt och att hennes blygdläppar var bruna? Det förekommer också, att de är mörkare än övrig hud.



    Hon var helt rakad , hennes blygläppar var bruna och egentligen hela fittan till och med där hon kissar ifrån förutom (hålet) den är rosa om man kollar in.
  • Äldre 21 Jul 16:27
    #9

    Kom in i matchen, orka bry sig om färger.

  • Anonym (Vad är detta) Trådstartaren
    Äldre 21 Jul 16:27
    #10
    Anonym (hm) skrev 2014-07-21 02:18:27 följande:

    Det kallas pigment.... TS jag tror du kan leva med det annars börja med schack istället eller varför inte kasta varpa...


    Jag kan leva med det men aldrig sett det för .
Svar på tråden Jag fick inte upp den så fort jag såg hennes fitta! Hjälp!