• Anonym (Majsan)

    Vad tusan är detta? (Varning äcklig bild)

    Leverfläck? Födelsemärke? Vårta? Vad tusan är detta? Har alltid haft ett märke i hårbotten i nacken sen jag va liten.. Har alltid kännt det men typ aldrig glott på det.. Men här om dagen kollade jag och ser ju lustigt ut.. Har googlat o googlat o googlat men inte hittat något som ser ut som det.. Har ringt vc, kirurg klinik o hudklinik men tas inte emot förren hösten.. Någon som haft liknande? Som sagt googlat i dagar..

  • Svar på tråden Vad tusan är detta? (Varning äcklig bild)
  • Tokfrans

    jo googlar jag med här ^^ men de va de närmsta jag kunde hitta hittills, men letar vidare med dig {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (Missi)

    Tycker det liknar nån slags vårta (Verruca), just för att den liknar en blomkål. Dom kan växa överallt, även i hårbotten.

    Den kan dom nog ta bort i alla fall genom ett mindre ingrepp. Så förtrösta inte.

  • Anonym (misströsta inte)
    Anonym (Missi) skrev 2014-07-21 16:05:48 följande:

    Tycker det liknar nån slags vårta (Verruca), just för att den liknar en blomkål. Dom kan växa överallt, även i hårbotten.

    Den kan dom nog ta bort i alla fall genom ett mindre ingrepp. Så förtrösta inte.


    "misströsta inte" menar du väl
  • Anonym (J)

    Behöver du nog inte oroa dig över om du haft det sen du var liten.

    Hoppas du får en tid snart så du kan få träffa en läkare.


    2barnsmammans skrev 2014-07-21 16:05:14 följande:

    Tack, super snällt av dig verkligen... Känns dock redan som att hjärnan säger att det är cancer ????????


  • Anonym (Det är hallon ju)

    det ser ut som hallon blev sugen fan.
    Kanske ditt huvud börjar odla?
    Mirakel if you ask me.

  • Anonym (fgfd)

    Ser ut som en hjärntumör som trängt igenom skallbenet. 

Svar på tråden Vad tusan är detta? (Varning äcklig bild)