• mrwall

    Väggdekaler till hemmet

    Hej alla.

    Jo det är så här att jag och en kompis har startat en liten webshop mrwall.se

    Men för att vårar sortiment ska bli så bra som möjligt så tänkte vi ha en rent av fråga, en liten kundundersökning.

    Så alla pikar och tips skulle uppskattas.

    Och som tack för eventuell hjälp så har vi även en rabattkod som get er 20% rabatt.
    Kod: famliv

    // Mr wall :)

  • Svar på tråden Väggdekaler till hemmet
  • pluvdo

    Kollade inte så noga på vad det är ni säljer eftersom jag inte gillar väggdekaler och så, men skummade igenom sidan och upptäckte att ni i texten under flera av bilderna hade ersatt apostrofer (') med accenter (´). Inte någon katastrofmiss, men när resten av sidan är så "ren" så ser det billigt ut. Jag menar alltså exempelvis "Life isn´t..." istället för "Life isn't" och så.

  • Anonym (Hillbilly)

    Inget jag skulle köpa, finner det tämligen "töntigt", särskilt texter på engelska om man är svensk. Reagerade också på accenterna (men det är ett fel även infödda engelsmän/amerikaner gör). Men hemsidan är snygg även om jag inte gillar produkterna.

  • MallaL

    Snygg hemsida, men finns det verkligen en stor marknad för detta? Har man köpt en så köper man väl inte fler?

Svar på tråden Väggdekaler till hemmet