• Äldre 22 Jul 20:47
    981 visningar
    1 svar
    1
    981

    Söker tips från Mogna kvinnor

    Hej är en kille på 20 år, spenderar min tid åt träning, min hund och mitt arbete.

    Ända sen liten typ 12-13 års ålder har jag varit väldigt intresserad av mogna kvinnor har alltid beundrat deras sätt att vara liksom och haft massa fantasier om lärare och dylikt under skolgångens tid.

    Nu efter några tappra försök på krogen har jag lyckats blivit bjuden på fina leenden av vissa av personerna jag flirtat med.

    Tyvärr har det inte blivit mer än så och jag är även less på att alltid vara tvungen att gå till krogen.

    Är alltid väldigt social av mig och självsäker.
     Typ åldrar jag är intresserad av kan ju vara allt från 30-55 spelar inte så stor roll egentligen..

    Jag vill vara lite mer öppen typ "Friends with benefits"  Där man kan vara vänner fast även ha sex.

    Diskret eller inte spelar ingen roll men finns det något tips på vart eller hur man ska bära sig åt?

  • Svar på tråden Söker tips från Mogna kvinnor
  • Nyfike­n gul
    Äldre 22 Jul 21:18
    #1

    registrera dig på en dejtingsida, där har du bättre urval och kan skriva en egen profil om vad du söker och vad som gäller . 

    Det finns många kvinnor i allehanda åldrar som också vill ha en kk eller kravlöst sex men det är ju inte direkt något man skyltar med. Men på en dejtingsajt kan det gå bättre. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Söker tips från Mogna kvinnor