• Anonym (förvirrad)

    fråga om squirting

    Hej.
    Varför luktade det urin när jag squirtade? Killen som fick mig att squirta har gjort det flera gånger på tjejer och ville prova på mig. Det kom hur mycket vätska som helst men kunde inte låta bli att tycka att det luktade urin...ska det göra det?

  • Svar på tråden fråga om squirting
  • Anonym (Ja du)

    Det luktade urin för att det var urin. Kanske helt, kanske delvis. Vart annars ska stora mängder vätska lagras om inte i urinblåsan?

  • Frontline
    Anonym (Ja du) skrev 2014-07-23 04:41:26 följande:
    Det luktade urin för att det var urin. Kanske helt, kanske delvis. Vart annars ska stora mängder vätska lagras om inte i urinblåsan?
    Nej det är inte urin i en fontänorgasm...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Ja du)
    Frontline skrev 2014-07-24 00:25:32 följande:

    Nej det är inte urin i en fontänorgasm...


    Jo delvis, iaf i de fall då det är mycket vätska www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21995650/. Inget fel med det, så länge det är skönt så var nöjd!
  • Rikard81

    Hur fick han dig att squirta? Jag vill testa detpå min tjej,och honär villig,men jag vet inte hur jag ska göra, jag har masserat hennes gpunkt när honliggerpå mage och på rygg, men hon känner sig kissnödig trots att hon precis kissat, är det "bara" för henne attsläppa efteroch låte det komma liksom? TAcksam för tips och svar!

  • Molle1981
    Rikard81 skrev 2014-07-24 23:57:38 följande:

    Hur fick han dig att squirta? Jag vill testa detpå min tjej,och honär villig,men jag vet inte hur jag ska göra, jag har masserat hennes gpunkt när honliggerpå mage och på rygg, men hon känner sig kissnödig trots att hon precis kissat, är det "bara" för henne attsläppa efteroch låte det komma liksom? TAcksam för tips och svar!


    Då är du rätt ute, tjejer kan känna en känsla av att de blir kissnödiga när du smeker g-punkten. Det finns många instruktioner på nätet, det är så jag lärde mig grundens och det funkar faktiskt :D men be henne lägga sig på rygg och för in lång och ringfingret i henne och börja göra en komhitrörelse i henne så du masserar hennes g-punkt. Det kan ibland behövas ganska tuffa tag, men det funkar alltid.

    Lycka till..
Svar på tråden fråga om squirting