• Forumvärd

    Hur har sommaren varit so far?

    Hur har sommaren varit för dig? Solig
    Njuter du av värmen eller förbannar du den?
    Berätta gärna i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur har sommaren varit so far?
  • Anonym (Hatar sommaren)
    Jag lider något så fruktansvärt när det är varmt. Svettas mängder, får eksem av solen, huvudvärk, dricker massor av vatten. Avskyr getingar och andra insekter och de dras ju till en om man luktar svett. Håller mig inomhus, går bara ut om jag måste. 
  • rere88

    Älskar solen och värmen men 30 grader är lite o ta i... lagom de dagar det ligger runt 24-26 grader. :)

  • Anton Chigurh

    Det är synd å klaga. Det kan alltid bli värre !!!

    (Panasonic luft/luft värmepump. Underbart. Typ.)


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Charlotte N

    Älskar värmen! Men då är jag ledig hela sommarlovet samt har sjötomt och båt. Skulle jag jobba eller sitta i stan skulle det bli för varmt och då skulle jag inte orka tror jag.

  • lövet2

    För varm för mig. Sommaren har aldrig riktigt varit min årstid ens i vanliga fall, och den här värmen - tja ...

  • Anonym (=D)

    Jag älskar värmen. Helst skulle jag inte ha under 25 grader någonsin och jag lider inte i 30-35 grader. Om jag inte måste göra något ansträngande utomhus. Jag hajkade upp för ett berg i 40 grader, det gör jag aldrig om igen, men annars så..
    Nu hoppas jag bara att det här håller i sig så länge som möjligt..

  • Malima

    I vanliga fall älskar jag solen och värmen,men fick barn för mindre än en vecka sen. När jag var höggravid var det såklart surt eftersom det blev väääääldigt svettigt och tungt. Nu när bebisen är här är det surt att inte kunna bada pga infektionsrisken....

  • Rafael90

    Annat, för kall. Det är bara de senaste två veckorna det har varit sol och varmt. Resten av sommaren har regnat och blåst bort. Skulle gärna ha några grader varmare nu också Skrattande

  • Limaliie

    Jag hatar den! Eftersom jag är höggravid och fixar knappt att sitta inne trots fläkt.

    Duschar kallt några ggr om dagen och dricker massor, men det hjälper föga.

  • eslah

    Den har varit underbar, varit utomlands och kom hem till värmeböljan. Mår som fisken i vatten nu, kylan och mörkret är det värsta jag vet. Det enda jobbiga för mig är att återgå till jobb och vardagen snart, ger mig riksångest.

Svar på tråden Hur har sommaren varit so far?