• malin84johansson

    liten blödning i går v 38+2

    Fick en liten blödning i går ...i dag har jag haft mensvärk med typ kamper i jumskarna kan det va på g nu tro ? Med dom andra två har jag haft värkar från navel till rygg aom ett gummibamd som dras åt kan värkarna sätta sig annurlunda denna gången ? Någon som har erfarenhet av värkar på olika sätt ? Blir förrvirrad å känner inte alls igen denna smårtam från mage till jumskar

  • Svar på tråden liten blödning i går v 38+2
  • Ellie

    Så började min förlossning. Efter ett tag gick vattnet också och så satte det igång ordentligt. Föddes v 38+4.
    Jag tänker mig att det kan kännas olika beroende på var moderkakan satt sig, och att livmodern kanske krampar mest framtill eller baktill (men det är bara min teori).

  • Malla1

    Det låter som det är på g, jag hade värkar i magen med mina två första men med den tredje hade jag värkarna i ryggen och ner i låren

  • malin84johansson

    Moderkakan sitter i framvägg denna gången så då kanske det är förklaringen ..känns lågiskt nu när du säger det ;) får se nu då men känner i hela kroppen att det är på gång av någon konstig anndledning


    Ellie skrev 2014-07-23 22:02:31 följande:

    Så började min förlossning. Efter ett tag gick vattnet också och så satte det igång ordentligt. Föddes v 38+4.

    Jag tänker mig att det kan kännas olika beroende på var moderkakan satt sig, och att livmodern kanske krampar mest framtill eller baktill (men det är bara min teori).


Svar på tråden liten blödning i går v 38+2