• Anonym (Man)
    Äldre 23 Jul 20:37
    1393 visningar
    12 svar
    12
    1393

    Vilka trosor tycker du är sexigast?

    Själv gillar jag svarta string. :)

  • Svar på tråden Vilka trosor tycker du är sexigast?
  • Äldre 23 Jul 20:42
    #1

    Trosor är aldrig sexiga, personen som har dem på sig däremot. Med rätt person tänker jag inte ens på vilka trosor hon har, eller inte har, på sig.


    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • copl2
    Äldre 23 Jul 20:49
    #2
    Smecker skrev 2014-07-23 20:42:37 följande:

    Trosor är aldrig sexiga, personen som har dem på sig däremot. Med rätt person tänker jag inte ens på vilka trosor hon har, eller inte har, på sig.


    Nja, fast alla trosor passar inte på alla rumpor. Rätt trosa på en viss rumpa kan göra den sexigare, men på en annan bara se konstig ut.

    Men jag föredrar trots allt helt trosfria rumpor, helst under en luftig sommarklänning... Tungan ute
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 21:04
    #3
    Smecker skrev 2014-07-23 20:42:37 följande:

    Trosor är aldrig sexiga, personen som har dem på sig däremot. Med rätt person tänker jag inte ens på vilka trosor hon har, eller inte har, på sig.


    Vem sa att jag inte tycker tjejen de sitter på med är sexig? Tror vissa tycker trosor är helt ointressant, medan andra tycker det är en stor upphetsningsfaktor i det.
  • Äldre 23 Jul 21:06
    #4
    copl2 skrev 2014-07-23 20:49:02 följande:

    Nja, fast alla trosor passar inte på alla rumpor. Rätt trosa på en viss rumpa kan göra den sexigare, men på en annan bara se konstig ut.

    Men jag föredrar trots allt helt trosfria rumpor, helst under en luftig sommarklänning...


    Mycket möjligt, men det är fortfarande personen som är sexig.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 21:14
    #5
    Smecker skrev 2014-07-23 21:06:03 följande:

    Mycket möjligt, men det är fortfarande personen som är sexig.


    Gäller det alla? Vilken generalisering i så fall.
  • Äldre 23 Jul 21:43
    #6
    Anonym (Man) skrev 2014-07-23 21:14:39 följande:

    Gäller det alla? Vilken generalisering i så fall.


    Jag utgår från mig själv. Om du tycker att trosor är så sexiga att det går för dig på HMs underklädesavdelning är helt upp till dig, jag funkar inte på det viset.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 21:50
    #7
    Smecker skrev 2014-07-23 21:43:41 följande:

    Jag utgår från mig själv. Om du tycker att trosor är så sexiga att det går för dig på HMs underklädesavdelning är helt upp till dig, jag funkar inte på det viset.


    Det sa jag inte. Men om vi generaliserar lite då så tror jag att man gillar både kropp och trosa.
  • Äldre 23 Jul 21:57
    #8
    Anonym (Man) skrev 2014-07-23 21:50:35 följande:

    Det sa jag inte. Men om vi generaliserar lite då så tror jag att man gillar både kropp och trosa.


    Gillar? Jag trodde vi pratade om sexighet. Jag kan absolut gilla ett par snygga trosor på rätt person, men de är inte sexiga för det.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:01
    #9
    Smecker skrev 2014-07-23 21:57:06 följande:

    Gillar? Jag trodde vi pratade om sexighet. Jag kan absolut gilla ett par snygga trosor på rätt person, men de är inte sexiga för det.


    Så alla trosor är fullständigt ointressanta? Lika osexiga allihopa?
  • Anonym (Man27­)
    Äldre 23 Jul 22:02
    #10

    Hotpants.

  • Äldre 23 Jul 22:11
    #11
    Anonym (Man) skrev 2014-07-23 22:01:49 följande:

    Så alla trosor är fullständigt ointressanta? Lika osexiga allihopa?


    Osexiga? Du menar att du anser att allt som inte är sexigt är osexigt? Om en kvinna har "sexiga" trosor på sig, blir hon automatisk sexig? Tar hon av de "sexiga" trosorna, slutar hon vara sexig?

    Trosor kan vara snygga, trosor kan vara fina, men för mig så kan trosor inte vara sexiga. Sexighet är en personlig egenskap, ett par trosor är ett attribut som en sexig person kan välja att ha på sig. En sexig person blir i mina ögon inte mindre sexig för att hon inte har trosor på sig. Hon blir inte heller mer sexig för att hon har någon särskild sorts trosor på sig.

    Återigen. Trosor kan vara både fina och snygga. Men inte sexiga. Enligt mig.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:19
    #12
    Smecker skrev 2014-07-23 22:11:20 följande:

    Osexiga? Du menar att du anser att allt som inte är sexigt är osexigt? Om en kvinna har "sexiga" trosor på sig, blir hon automatisk sexig? Tar hon av de "sexiga" trosorna, slutar hon vara sexig?

    Trosor kan vara snygga, trosor kan vara fina, men för mig så kan trosor inte vara sexiga. Sexighet är en personlig egenskap, ett par trosor är ett attribut som en sexig person kan välja att ha på sig. En sexig person blir i mina ögon inte mindre sexig för att hon inte har trosor på sig. Hon blir inte heller mer sexig för att hon har någon särskild sorts trosor på sig.

    Återigen. Trosor kan vara både fina och snygga. Men inte sexiga. Enligt mig.


    En osexig kvinna blir lite sexigare med sexiga trosor på. Men gräsliga trosor gör inte en überhet kvinna oattraktiv. My opinion. Du får tycka vad du vill.
Svar på tråden Vilka trosor tycker du är sexigast?