• Anonym (Smäll­er av)
    Äldre 23 Jul 21:53
    9376 visningar
    62 svar
    62
    9376

    Killen jag (tjej) skulle gå på dejt med ikväll, trodde jag var en kille!!!!! Hahahahahah

    Japp så är det. Vi pratade på pannkakan i förrgårkväll. Bytte mobilnr ganska snabbt. Han som ville. Ett kontantkortsnr givetvis. Det gled in på supersnuskiga sms ganska fort. Han är 24 och jag dubbelt så gammal..... Aja, så är det ibland. Han ville ses, o ses, o ses. Så ikväll blev det bestämt att vi skulle se, ungefär halva vägen var. När jag nästan var på väg att gå hemifrån, så skriver han - tror inte ens du är en tjej. Så du kan radera mitt nr nu och sluta höra av dej- Min inkorg av hans sms är 147 på två kvällar och mina är 93 Har ni hört maken till fegis???!!! Kunde inte låta bli att dra på smilbanden:))))) NÅGON som varit med om något liknande?? Skrattar fortfarande;)

  • Svar på tråden Killen jag (tjej) skulle gå på dejt med ikväll, trodde jag var en kille!!!!! Hahahahahah
  • Anonym (Man27­)
    Äldre 23 Jul 21:59
    #1

    Ojojoj vad snopet.. men kan tänka mig att det händer att män utger sig för att vara kvinna men i så fall till en tjej som vill snacka med tjejer! Och efter så lång tids smsande också. Tydligare än så kan man inte beskriva kalla fötter. Hoppas du har bättre lycka nästa gång :)

  • Äldre 23 Jul 22:18
    #2

    Hur maskulin ser du egentligen ut att vara? :O

  • Nyfike­n gul
    Äldre 23 Jul 22:21
    #3

    det var det många som trodde när jag var ut på dejtingsajter.   Jag hade en väldigt bra bild på mig , taget av riktig fotograf och det fanns en och annan som trodde jag var en transa (jag är extremt kvinnlig på alla tänkbara sätt så hur den ekvationen gick ihop för dom fattar jag inte)  
    Men jag flinade bara åt såna kommentarer, dock var det en som gick för långt och blev väldigt obehaglig , men när jag högg tillbaka och krävde en dejt iklädd exakt dom kläderna jag hade på bilden så var det plötsligt annat ljud i skällan...  haha!


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Smäll­er av) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:28
    #4
    Anonym (Man27) skrev 2014-07-23 21:59:54 följande:
    Ojojoj vad snopet.. men kan tänka mig att det händer att män utger sig för att vara kvinna men i så fall till en tjej som vill snacka med tjejer! Och efter så lång tids smsande också. Tydligare än så kan man inte beskriva kalla fötter. Hoppas du har bättre lycka nästa gång :)

    Haha ja verkligen snopet. Hans sms var verkligen grova och jag reagerade inte så mycket direkt. Hängde på lite diskret. Kände väl att jag behövde lite myspys oxå;) tänkte väl att han var en sån kille som tände på lite äldre.... När jag tänkte efter igår så hade han ljugit i sin pres på pannkakan oxå, bara där borde man ju reagerat. Men jag tänkte ändå att jag ger det en chans.. Jo han blev väl feg när jag verkligen slog slag i saken o ville träffa honom. Sen ville han träffas på ett icke offentligt ställe och vara väldigt diskret. Skumt det med. Han hade säkert något att dölja. Funderar på att skicka ett foto som verkligen visar att jag inte är en man;)
  • Anonym (Smäll­er av) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:29
    #5
    PinkSugar skrev 2014-07-23 22:18:19 följande:
    Hur maskulin ser du egentligen ut att vara? :O

    Inte alls, jag lovar;)
  • Anonym (Smäll­er av) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:36
    #6
    Nyfiken gul skrev 2014-07-23 22:21:01 följande:
    det var det många som trodde när jag var ut på dejtingsajter.   Jag hade en väldigt bra bild på mig , taget av riktig fotograf och det fanns en och annan som trodde jag var en transa (jag är extremt kvinnlig på alla tänkbara sätt så hur den ekvationen gick ihop för dom fattar jag inte)   Men jag flinade bara åt såna kommentarer, dock var det en som gick för långt och blev väldigt obehaglig , men när jag högg tillbaka och krävde en dejt iklädd exakt dom kläderna jag hade på bilden så var det plötsligt annat ljud i skällan...  haha!
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-

    Haha ja herregud. Jag är ju av den godtrogna sorten och tror bara inte att folk ljuger på såna sidor. Varför lixom??? Sen skrev han otroligt konstiga saker på smsen. Var förövrigt på en helt ok dejt i lördags, han var trevlig, men jag kände att det inte var riktigt rätt. HAN skickade ett mms till min otroligt gamla Nokia mobil (som jag har får sådana här ändamål) men jag kan inte se det. Det vill inte visa sig:((( jag undrar så vad det är för bild. Jaja, bara börja om på ny kula. Hur länge man nu orkar hålla på med dejtingsidor:/ Kan bara inte sluta småle åt denna unga något omogna kille. Med enligt honom en grov_______:))
  • Nyfike­n gul
    Äldre 23 Jul 22:46
    #7
    Anonym (Smäller av) skrev 2014-07-23 22:28:44 följande:

    Haha ja verkligen snopet. Hans sms var verkligen grova och jag reagerade inte så mycket direkt. Hängde på lite diskret. Kände väl att jag behövde lite myspys oxå;) tänkte väl att han var en sån kille som tände på lite äldre.... När jag tänkte efter igår så hade han ljugit i sin pres på pannkakan oxå, bara där borde man ju reagerat. Men jag tänkte ändå att jag ger det en chans.. Jo han blev väl feg när jag verkligen slog slag i saken o ville träffa honom. Sen ville han träffas på ett icke offentligt ställe och vara väldigt diskret. Skumt det med. Han hade säkert något att dölja. Funderar på att skicka ett foto som verkligen visar att jag inte är en man;)
    han var säkert gift till att börja med och garanterat inte 24 år heller... 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Smäll­er av) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:51
    #8
    Nyfiken gul skrev 2014-07-23 22:46:46 följande:
    han var säkert gift till att börja med och garanterat inte 24 år heller... 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-

    Säker så. Gick in på pannkakan nu. Då ser jag att han tagit bort sin bild, ändrat åldern till 34, och helt plötsligt flyttat från Göteborg till Karlshamn!!:))))) Det är ju bara för roligt!!! Plus att han varit inne på min sida igen!!
  • Äldre 23 Jul 22:54
    #9
    PinkSugar skrev 2014-07-23 22:18:19 följande:

    Hur maskulin ser du egentligen ut att vara? :O


    Hehe, de hann ju inte ens att ses, utan killen verkat ha fegat ut bara utifrån att hon vågade vara lika sexuell tillbaka i sina meddelanden/SMS som han själv.

    TS: Humor :D Han låter inte som något kap direkt, så tänk att det var skönt att slippa trampa på den minan ;)
  • Anonym (Smäll­er av) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 23:01
    #10
    hemliga agenten skrev 2014-07-23 22:54:33 följande:
    Hehe, de hann ju inte ens att ses, utan killen verkat ha fegat ut bara utifrån att hon vågade vara lika sexuell tillbaka i sina meddelanden/SMS som han själv. TS: Humor :D Han låter inte som något kap direkt, så tänk att det var skönt att slippa trampa på den minan ;)

    Precis så är det, han blev väl rädd, när jag bl.a. Kontrade med o fråga om HAN haft nåt stort i rumpan. :))) bilden på mej på pannkakan var helt ok, så han visste ju att jag var en tjej. Japp skönt att jag slapp honom, och, är en erfarenhet rikare.
Svar på tråden Killen jag (tjej) skulle gå på dejt med ikväll, trodde jag var en kille!!!!! Hahahahahah