• Anonym (ts)

    Vad tycker ni? *bild*



    Vad tycker ni? Tjock? Smal? Normal? Tränad? Fluffig?
    You name it!! :)
  • Svar på tråden Vad tycker ni? *bild*
  • Anonym (...)

    smal och fluffig, ser typ bantad men otränat ut. varför undrar du ? 

  • copl2

    Jag skulle säga att du har lite övervikt, och jag ser inget negativt med det.

  • Anonym (ts)

    Nyfiken på att höra vad andra tkr bara. :)


    Anonym (...) skrev 2014-07-23 23:27:35 följande:

    smal och fluffig, ser typ bantad men otränat ut. varför undrar du ? 


  • Anonym (Hm)

    TS det ser bra ut, du ser kvinnlig ut. Tämligen normalbyggd. Har du en sidovy bild? Kan vara svårt att se rakt framifrån. Du kan vara nöjd med dig själv. Du vet det viktigaste är att du trivs och är nöjd med dig själv, vad andra tycker skall ha mindre betydelse.

  • Anonym (ts)
    Anonym (Hm) skrev 2014-07-23 23:30:05 följande:

    TS det ser bra ut, du ser kvinnlig ut. Tämligen normalbyggd. Har du en sidovy bild? Kan vara svårt att se rakt framifrån. Du kan vara nöjd med dig själv. Du vet det viktigaste är att du trivs och är nöjd med dig själv, vad andra tycker skall ha mindre betydelse.


    Har bild men bråkade med att få upp denna så får räcka.

    Tack!
  • Anonym (ts)
    copl2 skrev 2014-07-23 23:28:27 följande:

    Jag skulle säga att du har lite övervikt, och jag ser inget negativt med det.


    Har bmi på 22 så inte överviktig så iaf. Men kanske behöver träna magen mer. ;)
  • Anonym (...)

    ja fin är du ! jag undrade för jag inte fattade om det var ytterligare en "är jag fet" tråd eller vad


    Anonym (ts) skrev 2014-07-23 23:28:47 följande:

    Nyfiken på att höra vad andra tkr bara. :)


  • Anonym (Hm)

    Ja det räcker...TS bjuder ju på sig själv, säg TS är du nöjd med formen själv? Jag vet att det alltid kan vara lite lurigt att tala om sig själv men är du nöjd?

  • Anonym (ts)
    Anonym (...) skrev 2014-07-23 23:37:44 följande:

    ja fin är du ! jag undrade för jag inte fattade om det var ytterligare en "är jag fet" tråd eller vad


    Haha. Nej inte så, utan är bara nyfiken på hur andra ser en. Svårt på bild såklart. Men detta är inget som varken kommer få mig att få bättre/sämre självförtroende eller så. Ren nyfikenhet bara!!
Svar på tråden Vad tycker ni? *bild*