• Björan

    Olika resultat

    Hej,
    Har gjort tre tester med testlagret som visar ett positivt resultat med ett svagt streck. Imorse gjorde jag ett test med cb digital som visade inte gravid. Någon som har liknande erfarenhet?

  • Svar på tråden Olika resultat
  • Bella 89

    Det ska vara hyfsat vanligt vad jag förstått. Vänta kanske 4 dagar och testa igen sen. Du är med högsta sannolikhet gravid men hormonet ligger på gränsen för cb digital. Om det skulle kännas mer betryggande kanske du kan lägga upp bilderna på testlagrets här så kan vi bekräfta att det finns 2 streck och att du faktiskt är gravid. 

  • Björan

    Tack för svar:) Jag har försökt ladda upp bild från min iPhone men det verkar inte funka. Kanske måste ladda från dator?

  • Bella 89
    Björan skrev 2014-07-24 09:59:49 följande:

    Tack för svar:) Jag har försökt ladda upp bild från min iPhone men det verkar inte funka. Kanske måste ladda från dator?


    Ja det där med att ladda upp bilder från telefon verkar vara rent omöjligt. Gör det från datorn när du kan istället. 
  • Er03

    Jag har använt testlagrets stickor och tyckt dom var bra men den senaste beställningen var kass! Fick svaga streck på typ alla! Kontaktade dom och fick spydiga svar så har bojkottat dom nu!

  • Björan

    Ja får nog testa med datorn när jag kommer hem.

    Er03: Testlagret har funkat för mig, jag brukar iof köpa deras stavar.

  • Bella 89

    Jovisst är du gravid! Skulle inte oroa mig om jag var du. Testa igen efter helgen om du vill så ska du se. Men de två testerna till vänster är klockrent positiva. Grattis!! Solig

  • Björan

    Ja det känns ju som det men så läser man om spökstreck och sånt och börjar fundera. Tänkte testa med digital igen efter helgen:) om jag nu verkligen är gravid så blev jag det direkt efter uttaget av min kopparspiral, trodde inte det skulle gå så fort:)

  • Fundersam skogsmulle
    Björan skrev 2014-07-24 22:23:55 följande:

    Ja det känns ju som det men så läser man om spökstreck och sånt och börjar fundera. Tänkte testa med digital igen efter helgen:) om jag nu verkligen är gravid så blev jag det direkt efter uttaget av min kopparspiral, trodde inte det skulle gå så fort:)


    Hur gick det för dig? Jag får sådana streck på alla mina stavar från testlagret... :/
Svar på tråden Olika resultat