• Anonym (sexga­len)
    Äldre 24 Jul 08:54
    17294 visningar
    40 svar
    40
    17294

    Visa brösten tjejer

    Älskar att se tjejer med bara bröst eller utan bh.
    Varför kan ni inte släppa loss och visa brösten nu så här i sommarsolen.
    Guppande bröst är så sexigt.
    Stora, små, toppiga, hängiga ALLA är vackra !

    Ge oss foto på era bröst och låt oss njuta !

  • Svar på tråden Visa brösten tjejer
  • Anonym (P)
    Äldre 24 Jul 09:06
    #1

    Det finns säkert andra sidor än FL till detta...

    Här visas inget!

  • Anonym (sexga­len) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 09:13
    #2
    Anonym (P) skrev 2014-07-24 09:06:55 följande:

    Det finns säkert andra sidor än FL till detta...

    Här visas inget!


    Tradiga ni är
  • Anonym (Finns ju redan en)
    Äldre 24 Jul 09:15
    #3

    Du har ju helkroppstråden där kan du säkert få se både det ena och det andra...

  • Anonym (P)
    Äldre 24 Jul 09:39
    #4
    Anonym (sexgalen) skrev 2014-07-24 09:13:16 följande:
    Tradiga ni är
    Skåning!
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 24 Jul 10:25
    #5

    Trist trådstart med tanke på det viktiga ämmet lite respekt hade inte skadat.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Fy)
    Äldre 24 Jul 10:28
    #6

    Jag kommer då aldrig visa brösten för någon annans njutning. Mina bröst, min kropp, mina villkor. Går jag ut i bara bröst/utan bh är det för att jag vill det och inget sexuellt över det. Om något så är det är tradigt med människor som sexualiserar och objektifierar kroppar!

  • Anonym (Energ­i på andra)
    Äldre 24 Jul 11:15
    #7
    Anonym (Fy) skrev 2014-07-24 10:28:33 följande:

    Jag kommer då aldrig visa brösten för någon annans njutning. Mina bröst, min kropp, mina villkor. Går jag ut i bara bröst/utan bh är det för att jag vill det och inget sexuellt över det. Om något så är det är tradigt med människor som sexualiserar och objektifierar kroppar!


    Intressant att andra inte får tycka annorlunda än dig. Du behöver inte tycka om sex men andra måste få göra det. Sluta upp med att pådyvla andra din åsikt, du behöver inte tycka om andras åsikter men lika mycket respekt för andras åsikter som andra skall visa dig respekt. Lägg din energi på nått bättre än att reta dig på andras smak.
  • Anonym (Energ­i på andra)
    Äldre 24 Jul 11:16
    #8
    ErnstHugo skrev 2014-07-24 10:25:26 följande:

    Trist trådstart med tanke på det viktiga ämmet lite respekt hade inte skadat.


    Kandidat till FI? ;D
  • Äldre 24 Jul 11:32
    #9
    Anonym (Energi på andra) skrev 2014-07-24 11:15:07 följande:

    Intressant att andra inte får tycka annorlunda än dig. Du behöver inte tycka om sex men andra måste få göra det. Sluta upp med att pådyvla andra din åsikt, du behöver inte tycka om andras åsikter men lika mycket respekt för andras åsikter som andra skall visa dig respekt. Lägg din energi på nått bättre än att reta dig på andras smak.


    Så för man inte anser att ens bröst är till för att behaga random personer och förse dem med runkmaterial, för att man vill bli sedd och respekterad som person och inte som ett bihang som brösten sitter på, så gillar man inte sex? Hade du lite otur när du tänkte där?

    Nej, man måste inte respektera mansgrisar och sexistiska åsikter, lika lite som man måste respektera sverigedemokrater och rasister.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 24 Jul 11:34
    #10
    Anonym (Energi på andra) skrev 2014-07-24 11:16:17 följande:

    Kandidat till FI? ;D


    Jag är stor fan av bröst, alla bröst. Även om vissa lockar ännu mer. Brösttrådar behövs och jag startar gärna sådana, men som någon skrev så finns ju helkroppstråden om man bara vill se bilder.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Visa brösten tjejer