• Anonym (----)

    Jag äter ett helt pringles rör på ca en halvtimme. Är det för mycket? skulle ni kunna göra det?

    som rubriken lyder

  • Svar på tråden Jag äter ett helt pringles rör på ca en halvtimme. Är det för mycket? skulle ni kunna göra det?
  • Julligulli

    Max fem chips, sen skulle jag känna mig spyfärdig. Om det är för mycket med ett helt rör på en halvtimme just för dig kan ju bara du veta. 

    Ett tips är ju att om du spyr efteråt så är det garanterat för mycket. 

  • Anonym (e)

    Alltså, det beror väl på hur ofta du gör det. Jag kan lugnt trycka i mig en hel Ben&Jerry burk själv. Säkert ett rör pringles med efteråt om jag skulle vilja. Men det gör jag väl sådär två gånger om året.

  • Anonym (k)

    Haha jag skulle också kunna göra det.. Beror på om jag ätit en tidig middag t.ex, och vi ser på film och har köpt chips på kvällen så kan jag kasta i mig mycket.. även en hel påse popcorn på säkert en kvart.. Jag äter allting snabbt, även mat.
    Konstigt att jag inte är en tjockis! Men det kanske kommer ikapp efter 30 :P

  • McIris
    FuckGoggleAskMe skrev 2014-07-24 11:03:46 följande:

    Nej usch, jag äter inte förpackningar, alldeles för hårdsmält!


    Haha!! Jag skulle nog klara äta ett helt rör om jag var hungrig. Men jag skulle nog stoppa mig för att det skulle kännas fel. Och inte på morgonen. Men jag har ätit ett nästan fullt kakpaket en gång.
  • Anonym (Nom nom)

    Jag kunde göra så förut men sedan vande jag mig av med det. Nu har jag som "regel" att aldrig liksom moffa i mig godis/chip samt bara äta det ibland i lagom mängd. Tyckte det var så jobbigt att få ångest efteråt, för det fick alltid jag. Liksom det är ju inte ens gott tillslut, en bara typ trycker i sig det. 

    "Regeln" har ju nu blivit en vana så jag tänker inte ens på det. Häller t ex alltid upp chips i liten skål, äter aldrig ur förpackningen.

  • Anonym (Chili sause)

    Absolut!! Är galen i pringles! Dock försöker jag hålla mig till ett halvt, men det är bara för att jag vill ha mer till sen ;)

  • Carnitas

    Ett rör räcker för mig 3-4 gånger.


    Då jag inte trycker in massor av chips i munnen, i tron det ska bli godare.


    Så räcker dom längre för mig.


    Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Dizzi

    Jag skulle nog kunna, men föredrar att spara och ha till flera gånger. Säg att ett rör typiskt räcker till tre ätningar för mig. När jag var 19-20 år kunde jag äta en hel påse chips med dip om jag inte orkade laga mat, men det har jag slutat med

  • WhiteOleander

    Om du vill skada din kropp så är det väl lagom.

Svar på tråden Jag äter ett helt pringles rör på ca en halvtimme. Är det för mycket? skulle ni kunna göra det?