• lillaponnyn

    facebook fråga?

    hej
    jag hade skrivit kram på en väns hemsida och hans fru hade svarat och gillat det men där står det att jag är vän men en av hans vänner

    kollade nyss min vänskapssida där är jag vän med honom

    har han blockat mig? men jag kan se hans inlägg?

  • Svar på tråden facebook fråga?
  • lillaponnyn

    jag är vän med hans kompis...också?

    konstigt borde det inte stå hans namn först?

  • sportpappa

    Jag förstår inte något av de problem du beskriver. Försök beskriva de problem du upplever lite tydligare.

    Just nu har du skrivit att problemet är att du är vän med en av hans vänner och när du kollar på vännens sida så är du vän med honom. Ja...? Har du glömt en negation i din TS?
    Om du är blockerad så ser du inte hans inlägg så alltså är du inte blockerad.

  • lillaponnyn
    sportpappa skrev 2014-07-24 16:13:10 följande:

    Jag förstår inte något av de problem du beskriver. Försök beskriva de problem du upplever lite tydligare.

    Just nu har du skrivit att problemet är att du är vän med en av hans vänner och när du kollar på vännens sida så är du vän med honom. Ja...? Har du glömt en negation i din TS?
    Om du är blockerad så ser du inte hans inlägg så alltså är du inte blockerad.


    är ny på facebook tyckte det var lite konstigt bara att det skulle liksom stå hennes namn som vän och inte hans namn
  • lillaponnyn
    lillaponnyn skrev 2014-07-24 16:14:45 följande:
    är ny på facebook tyckte det var lite konstigt bara att det skulle liksom stå hennes namn som vän och inte hans namn
    facebook är väll lite nytt eller så kanske hon ser att vi är vänner på hans sida och inte på hennes med mera
Svar på tråden facebook fråga?