• Anonym (Kaffedraken)

    abort och blöder väldigt lite.

    Hejsan! Gjort en abort precis. Fick en första tabletten i tisdags och i dag tog jag resten av tabletterna. I början blöde jag lite mer men nu knappt inget. Och har inge vidare ont heller. Är de som de ska eller har aborten på någotviss misslyckats? Fostret levde inte vid vul så det är därför aborten görs. Förväntade mig smärtor from hell och blodbad men inget av de. Mindre blod än vid mens och knappt inga mens värkar.

  • Svar på tråden abort och blöder väldigt lite.
  • Anonym (Kaffedraken)

    I natt har jag inte blodat mer än en 5krona och samma idag med inge blod alls typ! Är orolig att de blivit fel eller kan man blöda så här lite. Fått några missfall innan men blöde inte jätte mycket då heller. När sonen föddes blöde jag inte mycket då heller som mindre mens i knappt 1 vecka.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Det är jätte individuellt hur mycket man blöder och hur ont man har. Bara för att du blöder lite behöver aborten inte vara misslyckad. Vänta ett par veckor och ta ett gtest. lycka till

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack! Slutade blöda rätt snabbt. Fick ett test datum av barnmoskan så ska testa den 24 aug.

Svar på tråden abort och blöder väldigt lite.