• Anonym (Jojo)
    Äldre 24 Jul 20:51
    915 visningar
    13 svar
    13
    915

    Är du snyggare än vad dina föräldrar var i den ålder som du är nu?

    Tittade på gamla bröllopsbilder av mina föräldrar.

    Slog mig då att de var mycket snyggare än vad jag är nu, ser sliten och äldre ut.

    Hur är det för er andra?

  • Svar på tråden Är du snyggare än vad dina föräldrar var i den ålder som du är nu?
  • Anonym (Mia)
    Äldre 24 Jul 21:08
    #1

    Jag ser snyggare ut än dem, ever :)
    Yngre och mera modern.

    På min mammas tid skulle alla "tanter" ha kort, permanentat hår.
    Minns att nästan 90 % av kvinnorna från 30 och uppåt hade den frisyren.
    Vi yngre och tonåringar hade hockeyfrilla :)
    Fy vilket mode det var på 80-talet!

  • Anonym (.)
    Äldre 24 Jul 21:27
    #2

    Nej, mamma var klart snyggare. Nu är jag å andra sidan höggravid, blek och svettig som tusan. Det finns nog hopp om förbättring.

  • Äldre 24 Jul 21:32
    #3

    På bröllops kort ser väl de flesta rätt "bra" ut? Typ lite ansträngning bak.....

    Men jag är nog lite fräschare nu än det min mamma var i min ålder, bättre form och mera intresse för utseende och kläder.... Men min mamma är alltid vacker! Pappa var mycket bättre bevarad än det min man är nu... Nästan fram tills han dog faktiskt. Stilig karl i smärt kropp!

  • Anonym (mamma­)
    Äldre 24 Jul 21:33
    #4

    Tycker min mamma såg fräschare ut i min ålder än jag gör nu!

  • Litet My
    Äldre 24 Jul 21:37
    #5

    På bröllopsbilden så självklart, dessutom har hon aldrig fött barn så självklart ser hon bättre ut fixad, sminkad och smal jämfört med mig (gravid med tredje barnet, lite tjock här och där, osminkad och genomsvettig).

  • Äldre 24 Jul 22:20
    #6

    Jag tycker att jag är snyggare än vad de var i min ålder. Kroppsligt är iofs lite kluvet eftersom båda var smala medan jag är vältränad med lite för mycket fett. Men helhetsintrycket med ansiktet är att jag tycker att jag är lite snyggare än vad de var. Eh lite trött nu men hoppas det ovanför är begripligt. 

  • Anonym (H)
    Äldre 25 Jul 01:13
    #7

    Jag är mycket snyggare, men min mamma hade fött fler barn och jag ser väldigt ung ut för min ålder, så inte så konstigt kanske.

  • Anonym (hm)
    Äldre 25 Jul 01:27
    #8

    Visst är jag det som en midsommarnattsdröm hahaha störd tråd...men kul.

  • Äldre 25 Jul 02:05
    #9

    Var tvungen att leta upp en bild på min mamma i min ålder.
    Med hennes hockeyfrilla och kläder, så anser jag att jag ser bättre ut. Kan inte påstå hon passade i 80 modet, såg ut som en kille

  • Äldre 25 Jul 06:04
    #10

    Ja jag är vackrare, sötare och ser friskare ut än vad mamma gjorde i min ålder.

  • sextio­talist
    Äldre 25 Jul 07:25
    #11

    Ja, det är jag.
    Jag tittade på fotot när jag tog studenten, då var mamma ungefär 10 år yngre än vad jag är idag.
    Jag är smalare, ser yngre ut och ser faktiskt bättre ut än min mamma.

  • Äldre 25 Jul 08:11
    #12

    Min mamma såg väldigt bra ut runt 20 men runt 35 som jag är nu så såg hon äldre ut än vad jag gör.
    Jag har nog ärvt min pappas gener där. Han kanske inte var någon superhunk men han såg väldigt ung ut.
    Själv har jag fått visa leg 2 ggr de senaste 2 veckorna vid köp av snus!!?? Den ena utropade "meh, du är ju född samma år som jag!!"....hehe

  • Anonym (H)
    Äldre 25 Jul 08:57
    #13

    Min mamma är och var supersnygg. Modell

Svar på tråden Är du snyggare än vad dina föräldrar var i den ålder som du är nu?