• reporter

    Skulle du bryta kontakten med ditt barn om du fick veta att han/hon tänker rösta på SD i riksdagsvalet?

    Skulle du bryta kontakten med ditt barn om du fick veta att han/hon tänker rösta på SD i riksdagsvalet?

    Diskutera gärna frågan.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du bryta kontakten med ditt barn om du fick veta att han/hon tänker rösta på SD i riksdagsvalet?
  • Drottningen70

    Nej. För att min kärlek är villkorslös. Däremot skulle jag fundera på hur det kunnat gå så på tok.

  • Gert

    Den som bryter med sitt barn på grund av andra politiska åsikter måste vara dum i huvudet.

  • ursula

    Nej men skulle bli besviken om de inte röstade på alliansen

  • Anonym (K)

    En avkomma är en individ. Om den individen är en vidrig liten rasist och kvinnohatare så har den individen inget imitt liv att göra, oavsett om jag fött den eller ej.

  • puss
    Anonym (K) skrev 2014-07-25 00:47:10 följande:

    En avkomma är en individ. Om den individen är en vidrig liten rasist och kvinnohatare så har den individen inget imitt liv att göra, oavsett om jag fött den eller ej.


    Det var en dum inställning.
  • ursula
    Anonym (K) skrev 2014-07-25 00:47:10 följande:
    En avkomma är en individ. Om den individen är en vidrig liten rasist och kvinnohatare så har den individen inget imitt liv att göra, oavsett om jag fött den eller ej.
    Varför kvinnohatare, finns det något parti som för fram den frågan
  • Pumbaaa
    Gert skrev 2014-07-25 00:42:53 följande:

    Den som bryter med sitt barn på grund av andra politiska åsikter måste vara dum i huvudet.


    Haha instämmer helt!! Kunde inte sagt det bättre själv!!
    Blanda inte ihop min personlighet med min attityd. Min personlighet talar om vem jag är, min attityd talar om vem du är!
Svar på tråden Skulle du bryta kontakten med ditt barn om du fick veta att han/hon tänker rösta på SD i riksdagsvalet?