• Anonym (Kåtastetjejenistan)

    Börjar gråta pga kraftig orgasm

    Hej! Jag tänkte bara kolla om någon utav er har varit med om samma sak som jag.

    Jag och min sambo har sex
    Minst 2 gånger om dagen, ibland kan det bli upp till 5. Lite olika men vi verkar alltid gå runt och va kåta på varandra. Det har varit så i lite över ett år nu.

    Men till saken, han får mig alltid att komma. Och två gånger har det hänt att jag får en sån kraftig orgasm att hela kroppen vill skaka och det blir så känslosamt att jag börjar gråta. Haha helt knäppt! Men jag känner orgasmen från fötterna upp igenom kroppen och den tar all kraft jag har och slutar med att jag lipar. Så, någon som upplevt något liknande?

  • Svar på tråden Börjar gråta pga kraftig orgasm
  • Anonym (Japp)

    Jag var med om det med en tjej jag var med, hon fick så starka orgasmer och blev helt väck, tårar kom.. hon lyckades med konsten på mig också, har aldrig haft så starka orgasmer. 

    /biet

  • Anonym (Njut!)

    Det har hänt mig massor av gånger!! Kroppen släpper ALLA spänningar som finns så den resktionen är inte konstig. bara njut o förklara för killen att det inte är ngt fel utan att det är för att du mår bra på alla vis!!

  • Anonym (mmm)

    Japp det händer... jag tycker också att det känns lite dumt ibland och min man blev lite rädd att han gjort mig illa den första gången det hände men nu vet han att det är för att det är extra bra :)  du är inte konstig :)

  • Anonym (Kåtastetjejenistan)

    Jaha oj ja då är det ganska vanligt!

    Ja för det är ju förjävliga skönt. Det går ju knappt att beskriva känslan. Lite läskigt när man typ skakar inombords men konstigt skönt :)

    Skulle vilja få min sambo att få en lika stor orgasm.. Hmm..

  • Anonym (K)

    Hänt mig några gånger. Går inte förklara reaktionen eller ens förutse den, det bara kommer.

    Senast det hände började jag gråta för att samtidigt skratta. Blev så tagen och kunde inte kontrollera mig själv.

  • hemliga agenten

    Jajemän, första gången tjejen började gråta blev jag minst sagt lite orolig, hade aldrig varit med om det tidigare och trodde i någon nanosekund först att jag kanske skadat henne fysiskt eller att hon fick skuldkänslor eller liknande då vi var någonstans mellan ONS och KK.

    Men så fort jag såg hennes leende och snyft övergick till okontrollerat fnissande så insåg jag faktum och bara la mig vid sidan om, kramade om lite lätt och njöt av vad man lyckades prestera/få henne att prestera.

    Otroligt givande att kunna ge något sådant, samtidigt som jag är väl medveten om att det säkerligen har med med tjejen att göra än mig.

Svar på tråden Börjar gråta pga kraftig orgasm