• Anonym (Ddd)

    Flytta till annan ort

    Någon som också känner för att flytta till annan ort, och börja om och skaffa sig ny livsgnista bland annat, kanske hitta tillbaka till sin inre värme då man ofta är iskall, här känns det svårt att kunna göra det då det finns en hel del träskpaddor som jag kallar det som förstör . Det är ju inte skoj att ständigt måste vara iskall och känna kyla så det blivit en egenskap tom . Måste ha jobb snart det är akut, annars är det omöjligt .

  • Svar på tråden Flytta till annan ort
  • Anonym (Vilket?)

    Du måste vara vara iskall jämt för att................................?

  • Anonym (Ddd)
    Anonym (Vilket?) skrev 2014-07-25 10:57:56 följande:

    Du måste vara vara iskall jämt för att................................?


    Så är det , har blivit en egenskap .(-: kanske blir bra att kunna flytta på annan ort ..(-:
  • Anonym (Ddd)

    Måste ha jobb först , så börjar bli akut .

  • Anonym (Ddd)

    Vill ha jobb nuuuuu !!!!!!! Suck .

  • Anonym (Ddd)

    Jsg är jävligt förbannad på saker här och hur folk ska bestämma över mina val och mitt liv nu är jag dö djävla trött på folks beteende och handlande att jag tappar fan all djävla respekt .

  • Anonym (Ddd)

    Så djävla less, att folk onte skäms jag vill här i från och det punkt slut .

  • Anonym (Ddd)
    Anonym (Ddd) skrev 2014-07-28 09:19:45 följande:

    Så djävla less, att folk onte skäms jag vill här i från och det punkt slut .


    Så länge folk bestämmer över mitt liv och mina val så kommer det bli så här , bor ju mest patetiska människor .
Svar på tråden Flytta till annan ort