• Äldre 25 Jul 10:48
    1759 visningar
    3 svar
    3
    1759

    Bim +12 och inget plus!

    Idag är jag på bim +12 och får ändå inget plus. Jag har annars tämligen regelbunden mens. Jag vet med 100% att jag haft ägglossning då jag gjorde vul samma dag och kunde se att en ägglossning hade skett, så det vore konstigt om kroppen har hoppat över mensen. Jag har haft mensvärk i över 1 vecka nu och varit övertygad om att mensen är på väg flera gånger men icke! Något som är ännu märkligare är att jag fått lite lite bruna flytningar när jag ett fåtal gånger tryckt in en tampong samt tunt ljust blod precis efter sex. Jag har inga gravidsymtomer, mer än rikliga vita flytningar. Är rätt säker på att jag inte är gravid men hoppet finns ju såklart! En sista sak som kan vara värt att upplysa är att gavtestet som jag tagit är köpt utomlands. Snälla hjälp mig!!!

  • Svar på tråden Bim +12 och inget plus!
  • Äldre 25 Jul 11:27
    #1

    Jag ligger på BIM +25 idag, min mens är annars väldigt regelbunden. Jag har testat men fått negativt. Väldigt skumt det hela.. Så jag förstår hur du har det :) Jag tänkte köpa RFSUs test och även CB Digital då jag hört att dom ska vara bättre än andra. Om inte mensen kommit på måndag ringer jag och bokar tid för koll..

  • Äldre 25 Jul 18:15
    #2
    h0pe79 skrev 2014-07-25 11:27:10 följande:

    Jag ligger på BIM +25 idag, min mens är annars väldigt regelbunden. Jag har testat men fått negativt. Väldigt skumt det hela.. Så jag förstår hur du har det :) Jag tänkte köpa RFSUs test och även CB Digital då jag hört att dom ska vara bättre än andra. Om inte mensen kommit på måndag ringer jag och bokar tid för koll..


    Ja, gör det! Jag blir så trött på detta. Jag slutade med p-piller i nov och hade regelbunden mens redan första månaden. Planen var att köra med kondom fram till mars och sedan börja jobba ihop en bebis. Fram tills dess kom mensen som en klocka, men enda sedan vi börjat försöka på riktigt så har mensen strulat ordentligt!

    Hur länge har ni försökt?
  • Äldre 25 Jul 21:07
    #3

    Jag är ensam och det är första försöket som inte riktigt blev som det skulle egentligen.. Men nu sitter jag här och undrar vad som händer. Har haft riktigt ont i magen ikväll, vet inte alls vad som händer.. Ovissheten som är jobbig, om jag antingen fick ett + eller mens så skulle jag iaf veta..

    Får hoppas att nåt händer snart, för oss båda :)

Svar på tråden Bim +12 och inget plus!