• Äldre 25 Jul 17:47
    276 visningar
    3 svar
    3
    276

    Hjälp!

    Öh hej för inte så länge sen så hade släkt från längre distans hemma hos oss och det var mest barn i fem sex åldern och vuxna i 30 års åldern och så var det en tjej (min syssling) i ungefär samma ålder som jag(jag e en 13 årig kille) och det blev liksom obestämt att vi bara hamnade med varan framåt kvällen när föräldrarna blev lite mer ,,vågade,, och jobbiga så frågade jag om vi kunde gå på en promenad och komma bort från föräldrarna så hon och jag började prata och lärde känna varann så fick jag veta att hon hade pojkvän inget konstigt med det men när vi kom tillbaka så satte vi oss inne o prata mer och det var då det klickade. Och det var svårt att förneka det också för hon var bland en av dom trevligaste och sötaste tjejerna jag träffat sen så bestämmer vi oss för att se en skräckfilm så hon kryper upp närmareoch lägger huvet på min axel några moment senare så håller vi hand och typ en halvtimme senare får jag en kyss och det fortsätter när vi är ,,klara,, så frågar jag om hennes pojkvän och hon svarar att han varit otrogenoch allt i min hjärna bara skiter sig !!!vad händer och faktumet att vi är sysslingar e sjukare. Jag var helt ok med det då men nu i efterhand tänker jag att jag kan ha gjort ett stort misstag. Jag menar inte det som hände mellan oss men faktumet att hon hade pojkvän och att vi är sysslingar. Det kändes inte fel då med tanke på att vi nästan aldrig träffat varann förut så kändes det inte fel. Jag har vänt mig till en kompis om hjälp och vad han tycker men hn hade inget svar för att han var så chockad!!!!!! VAD SKÅ JAG GÖRA!!!!

  • Svar på tråden Hjälp!
  • Äldre 25 Jul 21:39
    #1

    Vad ska du göra med vad?

    Ni är sysslingar, alltså helt okay att ha ett förhållande då.

  • Äldre 25 Jul 23:02
    #2
    Korpen skrev 2014-07-25 21:39:00 följande:

    Vad ska du göra med vad?

    Ni är sysslingar, alltså helt okay att ha ett förhållande då.


    ja men jag känner att dt kan förstöra moralen i familjen
  • Äldre 26 Jul 21:42
    #3
    fabianb skrev 2014-07-25 23:02:12 följande:
    ja men jag känner att dt kan förstöra moralen i familjen
    Okay, men sluta strula med henne då.
Svar på tråden Hjälp!