• Anonym (OerfarenMan)

    Oskuldkille som vill ha oskuldflickvän

    Vad tycker ni om att jag som kille och oskuld och i 25-29 års åldern vill ha en flickvän som är oskuld? Jag vill ha en tjej som är på samma nivå som mig själv och därför letar jag efter mycket yngre tjejer i 15-16 års åldern eftersom det är EXTREMT ovanligt med tjejer som är oskuld efter 18+.

    Jag vet att många inte kommer tycka om det, och det kan jag väl förstå lite. Men jag har inte så stora krav i övrigt men jag vill ha en tjej som är lika oerfaren.

    Diskutera, vad tycker ni?

  • Svar på tråden Oskuldkille som vill ha oskuldflickvän
  • Anonym (P)

    Tänker att många i den åldern vill bli av med oskulden. Vips, så är du där...sen är det över.

    Annat ännu mer troligt scenario är att ni blir tillsammans. Men eftersom hon är barn när ni träffas, kommer inte hon vara samma person när hon är ca 20. Hon växer ifrån dig och hittar på annat. Då är inte du oskuld längre. Vad gör du då?

    Vill du hitta en partner för livet eller bara bli av med oskulden?

  • Anonym (OerfarenMan)
    Anonym (P) skrev 2014-07-25 23:11:27 följande:

    Annat ännu mer troligt scenario är att ni blir tillsammans. Men eftersom hon är barn när ni träffas, kommer inte hon vara samma person när hon är ca 20. Hon växer ifrån dig och hittar på annat. Då är inte du oskuld längre. Vad gör du då?

    Vill du hitta en partner för livet eller bara bli av med oskulden?


    Ja det är sant att en man förändras mycket mellan dom åren, men det är ju något man får ta isåfall. Om det blir så så blir det så och ja då är jag inte oskuld längre men det gör ju ingenting. 

    Helst vill jag ju hitta en partner för livet, men jag ser sex som ett första steg.
  • Anonym (Man)

    Varför vill du att hon ska vara oskuld? Själv är jag 37 år och oskuld men jag skulle helst träffa en erfaren tjej som är trygg i sin egen sexualitet. Och naturligtvis inte bryr sig om att jag är oerfaren.

  • Anonym (OerfarenMan)

    För att jag skulle vilja börja ifrån noll med någon annan. Om jag var en värdelös fotbollsspelare så skulle jag inte vilja möta Barcelona utan något lag som spelar i samma liga och som är lika dåliga som mig.

  • Anonym (M)

    det är inte alls extremt ovanligt med oskuld tjej 18+.
    Så du kan ju leta lite o se om du hittar nån :)

    min sambo o jag var 18+, båda oskulda. vi är helt vanliga människor och har överlevt dessa "press" som finns i ungdomen och sex.

Svar på tråden Oskuldkille som vill ha oskuldflickvän