• Anonym (BönAn)

    ditt konstigaste inbox meddelande av andra Familjelivs användare?

    Jag har varit på familjeliv ett par år, men haft olika alias. För att jag många ggr antingen slarvat bort mitt lösen eller avslutat konton för att jag tröttnat. Jag har flera ggr blivit in-boxad av de mest konstigaste människor. Om det inte varit patetiska/gubbsjuka män som velat prata sex så har det varit kvinnor som ville fråga om vad jag anser om diverse frågor som är det hetaste ämnet just nu.
    Men kände inte för att reta upp någon mer så jag raderade meddelandet och blockade personen.

    Har ni varit med om samma? vad är det konstigaste/ roligaste/ störande meddelande ni fått av andra Familjelivs medlemmar?

  • Svar på tråden ditt konstigaste inbox meddelande av andra Familjelivs användare?
  • SupersurasunkSara

    Jag har fått frågan om jag vill vara surrogatmamma, men det tog jag inte som stötande

    Har fått förtäckta frågor om jag gillar blöjsex och om jag gillar unga killar mm men de antar jag att de är troll eller saknar hyfs och social kompetens helt enkelt och bryr mig inte om dem.

    Fick ett mail där en kille talade om att om han gått i samma skola som mitt barn (som har asperger) så skulle han ha mobbat henne och slagit henne, anmälde det till FL men eftersom personen fortfarande är verksam antar jag att de inte ansåg det vara fel.

    Har fått mail från två som avskyr mig och vill att jag inte ska vara kvar här (antar jag)  men fler mail från folk som tackat mig för att det jag har skrivit har hjälpt dem. De förstnämnda bryr jag mig inte om, de sistnämnda gör mig glad

  • lövet2

    Någon manlig person skickade lite konstiga förslag en gång, men det som fastnat mest var en medlem, som blev avstängd samma dag som jag fick meddelandet. Hon var mycket upprörd över något som hade med hanterande av spädbarn att göra, och hon drog in Hitler, gaskammare, Stalin och diverse annat i sin beskrivning av mig.

  • The Fugly

    Kissfetisch-människan som vill veta hur jag skulle lösa diverse kisssituationer. Hen är rätt vanlig i folks inboxar vas jag förstått.

  • Anonym (kanske seriös?)

    Jag fick en rad meddelanden från en person som verkar vara kvar så jag jag inte veta om det var ett troll eller bara en underlig människa

    Hon höll igång en konversation om sina försök att bli gravid och frågade om mina och trots att jag artigt hade förklarat att jag för närvarande inte försökte bli gravid utan väntade till efter sommaren så var var tredje fråga nästan alltid om jag skulle ha oskyddat sex den kvällen, hur ofta vi försökte om jag trodde jag hade ägglossning osv.

    Kändes tillslut som att det var tio olika personer som delade ett inlogg.

    Någon som känner igen det här?

  • Anonym (Kissproblem?)

    Jo hen med kissfetisch fick jag meddelande från bara nån vecka efter jag blivit medlem. Nått "problem" med flera vänninor som kissat i en gränd.

    Alla dessa fetischmänniskor är ju genomskinliga i meddelanden och trådar. Ändå svarar folk på deras trådar vilket är förvånande (om de då inte är likasinnade)

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Kissproblem?) skrev 2014-07-26 11:49:27 följande:
    Jo hen med kissfetisch fick jag meddelande från bara nån vecka efter jag blivit medlem. Nått "problem" med flera vänninor som kissat i en gränd.

    Alla dessa fetischmänniskor är ju genomskinliga i meddelanden och trådar. Ändå svarar folk på deras trådar vilket är förvånande (om de då inte är likasinnade)
    Den människan skrev till mig oxå om samma sak om kissande kvinnor i en gränd :/
  • Anonym (irriterad)

    Extremt många sexförfrågningar, är jag sugen på sex, vill jag bli slickad samt massa annat. AVSKYR DETTA!!! skriver anonymt varje ggn. Förstår inte varför dom håller på som dom håller på...


     


    Hur blockerar man någon på FL? 

  • Mrs LW
    Anonym (Kissproblem?) skrev 2014-07-26 11:49:27 följande:

    Jo hen med kissfetisch fick jag meddelande från bara nån vecka efter jag blivit medlem. Nått "problem" med flera vänninor som kissat i en gränd.


    Det meddelandet fick jag också här om dagen! Definitift det konstigaste någon skrivit till min inbox..
  • Anonym (Anna)
    Mrs LW skrev 2014-07-26 11:54:34 följande:
    Det meddelandet fick jag också här om dagen! Definitift det konstigaste någon skrivit till min inbox.. smile2.gif
    Fick det meddelandet oxå :/
Svar på tråden ditt konstigaste inbox meddelande av andra Familjelivs användare?