• Anonym (sonen)

    Killar - brukade ni fantisera om er mamma i yngre tonåren?

    Nu är jag i runt 30-årsåldern men brukar tänka  på hur jag använde min mamma som runkobjekt när jag var yngre. Hon brukade gå i stringtrosor hemma ibland när jag var 13-15 år och jag brukade fantisera om henne, samt sno hennes trosor och runka i dom. Någon annan här som gjort liknande saker? Vill inte känna mig som den enda freak!

  • Svar på tråden Killar - brukade ni fantisera om er mamma i yngre tonåren?
  • Kereza

    Vet att det händer, fast oftast i lite yngre åldrar än du var, såvitt jag minns (jag är tjej och har inte fantiserat om någon av mina föräldrar, men däremot hört fler killar än jag väntat mej avslöja att de gjort det någon gång - samma sak med systrar, som också verkar vara poppis - dock oftast runt 10-12 årsåldern, enligt mina - inte på en fläck vetenskapliga - undersökningar)

    Iaf, alla är olika, det kan säkert upplevas som inte skumt, det här - men du är inte ensam om det, långt ifrån, hur mycket fjantarslen som mr me än vill att andra ska må dåligt. 

    Finns en hel drös träffar på bara en så enkelt söksträng som "fantisera om mamma" : www.google.ie/webhp&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fantisera+om+mamma

  • Anonym (Knäppis)

    Nej, men kommer ihåg att jag började fantisera om en kompis morsa efter att hon pissa på sig när vi var i en hiss som fastnat.

  • Anonym (Hans)

    Jag gjorde det och min mamma gick ofta naken hemma. Samma med min mobrors fru.

  • mr me
    Kereza skrev 2014-07-26 12:18:32 följande:

    Iaf, alla är olika, det kan säkert upplevas som inte skumt, det här - men du är inte ensam om det, långt ifrån, hur mycket fjantarslen som mr me än vill att andra ska må dåligt.


    Oj, vad häftig du är som kommer med ett sådant påhopp. Givetvis är det JAG som vill att andra ska må dåligt, men inte du som är så god och fin och bara hoppar på dem som förtjänar det. Mm. Så är det ju. Du är en så god och fin människa. Mm. Jättegod är du. Ska du boosta din egen självgodhet lite till kanske?

    1, 2, 3: "Jag är världens finaste och godaste människa, som Jesus och Buddha... Fast lite bättre..."

    Min spontana reaktion var, och är fortfarande, att blotta tanken var riktigt motbjudande. Bara tanken. Nej tack...
  • Kereza
    mr me skrev 2014-07-26 19:15:51 följande:
    Oj, vad häftig du är som kommer med ett sådant påhopp. Givetvis är det JAG som vill att andra ska må dåligt, men inte du som är så god och fin och bara hoppar på dem som förtjänar det. Mm. Så är det ju. Du är en så god och fin människa. Mm. Jättegod är du. Ska du boosta din egen självgodhet lite till kanske?

    1, 2, 3: "Jag är världens finaste och godaste människa, som Jesus och Buddha... Fast lite bättre..."

    Min spontana reaktion var, och är fortfarande, att blotta tanken var riktigt motbjudande. Bara tanken. Nej tack...
    Men lugna dej nu - någon kommer med en fundering som han själv säger att han inte vill känna sej som ett "freak" över - och du beter dej som att det vore äckligt och onormalt, när det BEVISLIGEN inte är det.

    Bara för att du inte gillar något så betyder inte det att din åsikt är fakta. Ska du posta i trådar utan att veta något om ämnet kan du i alla fall kosta på dej att vara saklig om det, inte bara hosta ur dej onyanserat dravel.

    Jag är inte en god människa - jag är en riktigt dålig människa - det är därför jag ofta gör ett seriöst försök att relatera till andras egenheter; för att jag gärna bemöts med förståelse själv.

    Du, däremot, springer runt i varenda tråd och hånar och fördömer och beter dej illa. Det är inte mitt problem, men det gör att du framstår som en skitstövel. 

    Det här är off topic så det skriker om det. Inboxa gärna om du tycker att du har något konstruktivt att komma med, så kan vi lämna TS tråd till det ämne han ville behandla.
  • mr me
    Kereza skrev 2014-07-26 19:28:50 följande:
    Hej och hå, nu har du hittat på att jag skrivit saker som jag inte skrivit. Du får nog dricka ett glas vatten i värmen innan du ser fler synvillor tror jag.

    Att du inte kan hålla dig till trådens ämne utan istället har behov av att klanka ned på mig, för att därefter lägga skulden för att du gör det på mig, är ju inte mitt problem?

    Ja, jag tycker att tanken på att ha sexfantasier om min egen mamma är riktigt motbjudande. Jag tänker inte ändra uppfattning på den punkten för att du kommer med olika slags hånfulla påhopp på mig.

    Nej, jag hånar och fördömer inte i tråd efter tråd. Jag gör det faktiskt aldrig. Däremot finns det de som kommer med syrliga och hånfulla påhopp på mig och jag svarar (ibland) med samma mynt. Men jag ger mig aldrig på någon oförtjänt. Aldrig. Så du kan sluta att ljuga om det och ta ansvar för ditt eget agerande här på forumet istället.
  • Anonym (sonen)

    Jag tycker det är jättetråkigt att folk inte kan komma med kontruktiva åsikter och berättelser. Är du inte intresserad av mitt inlägg så skriv inte, lägg dig inte i.

  • Anders 386

    Jag har fantiserat om min morsa i yngre tonåren. Men bara vid enstaka tillfällen vad jag kommer ihåg. Har nog medvetet försökt förtränga fantasierna ganska kvickt. 

Svar på tråden Killar - brukade ni fantisera om er mamma i yngre tonåren?