• Anonym (Jobbigt)

    Alla har skapat problem för mig min familj har gjort det.svärmor rullade för kulle.jag vill inte ge pengar!

    Jag är så förbannad! Igår köpte jag nya skor till min dotter som skulle äta raggmunk men hon ville inte ha raggmunk så jag blev tvungen att göra ny mat min familj är alltid sån de säger att de vill ha viss mat men vill ha en annan mat när jag är klar. På eftermiddagen åkte kag till svärmor och jag såg henne rulla ner från deras kulle på gården o jag skrek vad i helvete hon höll på med och hon kallade mig konstig som sittande på och att jag ska respektera rnnes privatliv och låta henne bara i fred och att jag är stygg och att jag måste lära mig hyfs och att jag har kränkt hennes personliga integritet. Min väninna bjöd mig på hennes sons dop o nu måste jag lägga pengar i present jag har inte råd måste jag ge pengar jag orkar inte! Varje gång vi ska ha sex jag och min man skriker han att han är trött eller att han vill ha sex och jag blir förvirrad av det och jag har sagt att han är en schizofren o han säger då att han vill att jag drar åt skogen o jag blir skitarg på honom. Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Alla har skapat problem för mig min familj har gjort det.svärmor rullade för kulle.jag vill inte ge pengar!
  • Anonym (N)





    Om du framför denna sång och dansnummer på stortorget 3 gånger blir allt bättre.

    Viktigt att du har gula strumpor på.

  • Frontline

    Är det inte bättre att du går och lägger dig nu för att nyktra till om en dag eller 2?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • SecretMe

    Ge bort svärmor i doppresent och tvinga mannen att äta dotterns raggmunkar!!!
    Solklart ju.
    Dotter kan för övrigt överta dina gamla lagårdsstövlar tills hon lärt sig uppskatta sina nya skor.

    Basta!

  • Anonym (Tyfonvarning)

    Man bara sitter och ner när dem får äta för dem får.svärmor.presenter orkar aldrig till dit.och sova vecka ut så ramlar kullen.sex ska mannen annars om dem inte.mitt råd.

  • Anonym (k)

    min svärmor rullade utför en kulle och jag lagade TJÄLKNÖL!!! hade inte lagat TJÄLKNÖL sedan skolköket 1969 och jag var rejält nervös........................allt blev fel ((((((

Svar på tråden Alla har skapat problem för mig min familj har gjort det.svärmor rullade för kulle.jag vill inte ge pengar!