• Anonym (arg)
    Äldre 26 Jul 17:15
    11687 visningar
    66 svar
    66
    11687

    Ge min hund namnet som min syster vill ge sitt barn

    Min syster är en riktig översittare och vi har aldrig kommit överens, blir bara värre och värre också eftersom hon gör allt för trycka till mig.
    Men idag fick jag en jättebra ide efter att ha läst här.
    Jag vet vilka namn min syster vill ge sina barn, det är inget som är känt utan jag har hört henne nämna det bara och sen har jag lagt ihop ett och ett.
    Så tycker jag det ett perfekt sätt att trycka till henne, köpa en hund och hunden hennes favoritnamn.
    Sen om hon ger barnet det namnet så kan jag säga att hon har döpt sitt barn efter min hund Cool

  • Svar på tråden Ge min hund namnet som min syster vill ge sitt barn
  • Anonym (Lea)
    Äldre 26 Jul 17:17
    #1

    Så du skulle köpa en hund enbart för att döpa den till ett namn som du visste skulle såra din syster? Vad har din syster gjort mot dig? Är det inte enklare att bara bryta kontakten?

  • FrauCa­sio
    Äldre 26 Jul 17:18
    #2

    Fy för. Vad är du för en elak syster. Skäms ta mig fan.

  • Anonym (arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 17:23
    #3
    Anonym (Lea) skrev 2014-07-26 17:17:44 följande:

    Så du skulle köpa en hund enbart för att döpa den till ett namn som du visste skulle såra din syster? Vad har din syster gjort mot dig? Är det inte enklare att bara bryta kontakten?


    Nej nej hund ska jag köpa ändå.
    Hon har gjort massor, hon tycker det är väldigt roligt att roa sig på andras bekostnad. Hon kan liksom "skämta" extremt elakt.
  • Anonym (Bygg)
    Äldre 26 Jul 17:25
    #4
    Anonym (arg) skrev 2014-07-26 17:23:18 följande:

    Nej nej hund ska jag köpa ändå.

    Hon har gjort massor, hon tycker det är väldigt roligt att roa sig på andras bekostnad. Hon kan liksom "skämta" extremt elakt.


    Se till att bygga er relation istället för att förstöra den.
  • Anonym (för)
    Äldre 26 Jul 17:25
    #5

    Jag hade med kunnat göra nåt sånt då min enda syster m

  • Anonym (för)
    Äldre 26 Jul 17:32
    #6

    Med kan va riktigt elak o översittare

  • Äldre 26 Jul 17:36
    #7

    Som jag frågade i andra tråden, vad är det för namn?

  • Anonym (*)
    Äldre 26 Jul 17:37
    #8
    Anonym (arg) skrev 2014-07-26 17:23:18 följande:
    Nej nej hund ska jag köpa ändå.
    Hon har gjort massor, hon tycker det är väldigt roligt att roa sig på andras bekostnad. Hon kan liksom "skämta" extremt elakt.
    Och om hon inte väljer detta namn då?
  • Anonym (arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 17:47
    #9
    Anonym (*) skrev 2014-07-26 17:37:12 följande:
    Och om hon inte väljer detta namn då?
    Ja då väljer hon det inte? Inte mer med det?
  • Anonym (arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 17:51
    #10
    Anonym (för) skrev 2014-07-26 17:32:45 följande:

    Med kan va riktigt elak o översittare


    Min syster är typ elak hela tiden, så fort vi träffas och hon får lite tråkigt så påpekar hon något hos någon och skrattar. Hon är extremt barnslig och tycker om att retas så att folk mår dåligt. Jag har lärt mig att man kan inte berätta något för henne som man mår dåligt över för då kommer hon börja använda det mot en. T ex om jag deppar för att jag inte klarade ett prov i engelska så kommer hon börja ta upp det tiden. T ex om någon skulle fråga vad en sak heter på engelska så kan hon säga typ "ja fråga inte "mitt namn" för hon kan ju inte engelska det fick vi reda på förra veckan" och sen skrattar hon och tycker att hon var jätterolig.
Svar på tråden Ge min hund namnet som min syster vill ge sitt barn