• Anonym (Man)

    Vilka egenskaper värderar du högst hos en partner?

    Min uppfattning är att generositet är otroligt viktigt för kvinnor.

    Själv tycker jag romantik är oerhört centralt för ett långvarigt förhållande.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka egenskaper värderar du högst hos en partner?
  • Tecum

    Omtänksamhet, lojalitet och ansvarsfullhet är viktiga egenskaper hos min kvinna.

  • Anonym (Man)
    Tecum skrev 2014-07-26 19:39:20 följande:

    Omtänksamhet, lojalitet och ansvarsfullhet är viktiga egenskaper hos min kvinna.


    Generositet har noll, föga väntat. :)
  • Anonym (Yersinia)

    intelligens
    bildad och mångtydig humor
    generositet eftersom jag är generös själv och absolut inte kan med snåla människor

  • Anonym (Yersinia)

    Pålitlighet och ansvarsfullhet räknar jag inte med, de är förutsättningar för att det ska bli en relation överhuvudtaget.

  • Anonym (H)

    Ansvarsfullthet ? Skumt ord...finns det ? I vilket fall uppskattar jag en partner som kan ta ansvar allra mest. Kanske just för att jag haft otur och mest haft sådana som inte kan ta just ansvar. Vill inte känna mig som en partners förälder, för att en partner inte kan ta eget ansvar.

  • Anonym (anonym)

    Generositet värderar kvinnor väldigt mycket högre än allt annat. Genomgående. Framgår tydligt av annonser och på datingsiterna. 

  • copl2

    Övrigt: Intelligens, humor, god självkänsla, självständig, initiativrik, sexintresserad...

  • copl2
    copl2 skrev 2014-07-26 23:09:37 följande:

    Övrigt: Intelligens, humor, god självkänsla, självständig, initiativrik, sexintresserad...


    Sånt som jag söker efter i en kvinna, alltså!
  • Cuddles

    Alla är viktiga för mig samt intelligens och lyhördhet.
    Lever hellre ensam än med en karl som inte har det jag behöver.

Svar på tråden Vilka egenskaper värderar du högst hos en partner?