• Anonym (Anonym18)

    Hade sex med gift man, ångest

    Jag startar denna tråd då jag behöver få skriva av mig samt höra era åsikter.

    Jag är en tjej på 18 år som redan begått ett stort misstag i mitt liv. Jag hade nyligen sex med min föredetta lärare som jag inte träffat på snart 2 år. Han är 43 år och gift och har barn. Det började med att vi bara skulle träffas och käka en bit hemma hos honom då vi i skolan haft oerhört bra kontakt med varandra och han har varit ett stort stöd för mig under min krångliga skolgång. och efter ett par öl från båda sidor så hände en sak som absolut inte fick hända. Vi hade sex. Det var underbart, helt vanligt skönt sex. Jag hade suktat efter sådan närhet från en man väldigt länge då jag bara en månad innan bröt mig loss från ett i princip helt sexlöst och kärlekslöst förhållande. Men såklart var inte min avsikt att ha sex med en gift man. Jag har alltid gillat hans och mitt kompis ''förhållande'' sedan är han förståss väldigt snygg. Men såfort vi var klara så la jag märke till alla fina bilder på hans otroligt vackra barn, och hans vackra fru. Ångesten kom som ett spjut rakt i bröstet och jag åkte direkt därifrån. Jag kände mig smutsig och äcklig och förståss otroligt respektlös och elak mot hans fru. Efter det som hände så snackade vi inget på några dar tills jag smsade honom och frågade hur läget var, och svaret var otroligt drygt, absolut inget svar han skulle ha gett mig tidigare. Hans fina personlighet och hans fina sett verkar ha försvunnit. Och det krossar mig. Jag känner mig förfärligt utnyttjad. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Skullden äter upp mig. Jag kommer inte berätta för hans fru, jag vill inte krossa allt.. men han verkar inte ångra sig ett dugg över huvudtaget. Han är fortfarande dryg, och jag vill bara snacka med honom men kan inte... Jag mötte honom för någon dag sedan i köpcentret, men jag gick bara förbi å gömde mig. Hans fru å barn var med, jag har haft en klump i magen sedan dess.

    jag vill höra era åsikter om hur ni hade hanterat detta, samt om någon gått igenom detta och hur ni löste det.
    tack!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-26 23:49
    Jag tar såklart fullt ansvar över vad jag kan orsaka hans fru och deras förhållande, jag skyller absolut inte bara på han. Det är bådas fel

  • Svar på tråden Hade sex med gift man, ångest
  • Anonym (Cecilia)

    Du verkar ju lärt dej något och har empati egentligen fast det gick på tok denna gång. Öl, en snygg man och närhetsbehov är en farlig kombo.

    Nu vet ju jag inte precis vad han skrev till dej. Men jag skulle gissa att han också har ångest fast ännu värre, och är dryg mot dej för att verkligen vara spiksäker på att det inte ska bli någon fortsättning och att du inte ska vilja eller han själv. Säkrast att ta avstånd liksom.

    Jag tror tyvärr inte ni kan vara vänner längre. Släpp det och glöm honom.

  • Anonym (Lyssnanupåmammahär)

    Kort svar: shit happens.

    Långt svar: personligen tycker jag att det i te finns så mycket att göra. Om han verkligen hade velat "ha kvar" dig som vän skulle han inte bete sig som har har gjort nu. Jag tror att det (från hans sida) inte var något mer än en trevlig tjej och sedan ledde till sex.

    Om du är 100% på att du INTE ska berätta för frun så är det bara att gå vidare. Shit happens och jorden gick inte under för det, men om du inte vill berätta, bara för att ha honom kvar, så kan jag säga dig att OM han ville ha dig kvar skulle han inte vara en sån röv.

  • Anonym (Anonym18)

    Tack för era svar. Eller alltså han kanske inte var spec elak på sms men han var väldigt kort. Han gillar fortf mycket som jag gör på fb. 
    Alltså han vet att det från min sida också bara handlade om sex, jag skulle inte kunna se mig sj i ett förhållande med honom

    Men klart känns det som en stor förlust om vi aldrig mer kommer ses eller höras av. Han har betytt mycket för mig, kommer bli svårt att släppa.
    känner en stor frustration och ilska i princip. Det går inte överGråter

  • Anonym (Anonym18)

    Hade ni berättat för frun?

  • Anonym (Cecilia)

    Nej. Hon blir bara arg på dej och ledsen och arg och det blir sorg och elände. Hoppas på att du var en engångsföreteelse som han inte kunde motstå för att du är 18 år, och att han har lärt sej en läxa precis som du. Kan du ångra dej så kan väl han.

  • Anonym (Anonym18)

    Okej, detta kommer aldrig ske igen. Måste bara finna ett sätt att inte tänka på det hela tiden, och sluta känna sån frustration

  • Anonym (Lärarknullerskan)

    Jag har också haft sex med en lärare. Men då var jag yngre och hade honom fortfarande som lärare. Vi båda visste att det bara handlade om sex. Vi tyckte båda att det funkade bra. Han hade fru och är nog fortfarande gift med henne. Men hon började misstänka något så vi slutade ungefär samtidigt som jag slutade 9:an. Då hade vi hållit på i nästan tre år av och till. Var lite ångest i början och var lite spänt på lektionerna. Men sen lärde vi oss att skilja på skolan och sex. Ibland försökte vi sluta men det gick inte. Nu har de tyvärr flyttat.

  • Anonym (well)

    Så svårt att inte ge ett svar som ligger i linje med, skyll dig själv din....

    Ni har båda lika mycket skuld här, han visar (vad jag uppfattar) ingen ångest alls så man kan nog gissa att du inte är det första småflickeligg han haft, bara tanken att en gift lärare med barn bjuder hem en 18årig föredetta elev för öl och sen sätter på henne i sina barns hem får mitt spidersense att kittla..

    Han är äcklig och tyvärr är du inte mycket bättre. Men bara för att han är gift och dessutom din föredetta lärare som trots allt ska föreställa en vägledande karaktär i ditt liv.

    För du är 18 och fri att göra egna val som myndig. och du har egentligen inte mycket att förlora här, i synnerhet inte i jämförelse med äcklet i fråga.

    Släpp det, gör inte om det (eftersom du mår dåligt efteråt) och gå vidare. Se det som en sista läxa från din föredetta lärare...

    Undrar hur många småflickor han har förstört för som han gjorde med dig?

  • Anonym (Anonym18)
    Anonym (well) skrev 2014-07-27 08:51:20 följande:

    Så svårt att inte ge ett svar som ligger i linje med, skyll dig själv din....

    Ni har båda lika mycket skuld här, han visar (vad jag uppfattar) ingen ångest alls så man kan nog gissa att du inte är det första småflickeligg han haft, bara tanken att en gift lärare med barn bjuder hem en 18årig föredetta elev för öl och sen sätter på henne i sina barns hem får mitt spidersense att kittla..

    Han är äcklig och tyvärr är du inte mycket bättre. Men bara för att han är gift och dessutom din föredetta lärare som trots allt ska föreställa en vägledande karaktär i ditt liv.

    För du är 18 och fri att göra egna val som myndig. och du har egentligen inte mycket att förlora här, i synnerhet inte i jämförelse med äcklet i fråga.

    Släpp det, gör inte om det (eftersom du mår dåligt efteråt) och gå vidare. Se det som en sista läxa från din föredetta lärare...

    Undrar hur många småflickor han har förstört för som han gjorde med dig?


    Tack för ditt svar. Självklart är vi båda lika skyldiga och ja jag är äcklig, jag vet det.
    Jo jag har också börjat undra hur många fler en mig han haft, och det får mig att må illa.
    Jag kunde aldrig tro att något sådant här skulle hända då jag aldrig sett honom på det sättet. Han har i mina ögon verkat vara den perfekta mannen för sin fru, och den perfekta pappan för sina barn. Ack så fel jag hade.
    Jag hoppas bara att hans samvete äter upp honom tillslut och att han då berättar för sin fru. Hon förtjänar antagligen sanningen, och den ska komma från honom.
  • Anonym (Anonym18)
    Anonym (Lärarknullerskan) skrev 2014-07-27 08:18:13 följande:

    Jag har också haft sex med en lärare. Men då var jag yngre och hade honom fortfarande som lärare. Vi båda visste att det bara handlade om sex. Vi tyckte båda att det funkade bra. Han hade fru och är nog fortfarande gift med henne. Men hon började misstänka något så vi slutade ungefär samtidigt som jag slutade 9:an. Då hade vi hållit på i nästan tre år av och till. Var lite ångest i början och var lite spänt på lektionerna. Men sen lärde vi oss att skilja på skolan och sex. Ibland försökte vi sluta men det gick inte. Nu har de tyvärr flyttat.


    Kände du dig aldrig skyldig på något sätt? Inte killen du hade sex med heller? med tanke på att en hel familj sätts ju på spel..
Svar på tråden Hade sex med gift man, ångest