• Anonym (Den lilla.....)

    Dröm (novell)

    Jag låg i badkaret medan det sakta fylldes med ljummet vatten. Jag njöt av den svalkande känslan mot min nyrakade hud. Jag blundar och njuter. När jag tittar upp ser att min man står i dörröppningen och tittar på mig. Han går fram och ställer sig vi badkarskanten, böjer sig ner och låter mig suga på hans långfinger. 

    -Ställ dig på alla fyra min lilla slyna, säger han och ler.

    Jag gör som han säger. Jag ställer mig på alla fyra med rumpan och fittan ovanför vattenlinjen. Min man häller duscholja över min rygg och rumpa. Jag känner hur oljan rinner ner mellan min skinkor medan han masserar in oljan över mina axlar. 

    - Jag ska göra dig ren och fin, för det är så jag vill ha dig min slyna, viskar han i mitt öra.

    Han masserar mig ner över ryggen och mot min rumpa. Han för en hand mellan mina skinkor och ner mot fittan. Med långsamma, retande rörelser smeker han fittan ren med sin hand. Jag känner hur jag börjar bli våt och stönar lågt medan han fyller sin hand med vatten och sköljer bort oljan från fittan. Jag känner en stark längtan efter att få hans finger i fittan. Som om han läst mina tankar börjar han retsamt låta sitt finger cirkulera kring min öppning innan han långsamt för in det i min plaskvåta fitta. Jag stönar manande. 

    - Du tror väl inte att jag är färdig än? Säger han och drar långsamt ut sitt finger ur mig. - Du är inte tillräckligt ren än!

    Han ler åt min frågande blick och för sitt finger upp mot mitt anus. 

    - Du måste bli ren här med!

    Han häller mer olja över min rumpa och smeker mitt anus lätt innan han trycker sin fingertopp mot öppningen. Oljan gör att fingret lätt glider in och jag känner hur en orgasm börjar byggas upp medan han för sitt finger in och ut i min anal. 

    - Blunda! Säger han med hård röst. -Öppna inte ögonen förrän jag säger till!

    Jag gör som han säger och väntar otåligt på fortsättningen av hans behandling. Det blir helt tyst en stund, sen känner jag hur något hårt förs mot min analöppning. Innan jag har fattat vad som händer så känner jag hur en ljummen vattenstråle pressas in i min anal. Jag tittar förvånat upp.

    - Sa jag inte åt dig att blunda? Säger han och tar tag om min haka och ser mig rätt i ögonen medan vattnet fyller min röv. Jag sluter mina ögon. Jag känner hur det börjar bli fullt i min röv när han för bort vattenstrålen. 

    - Nu måste du vara en duktig flicka och hålla dig tills jag säger till uppmanar han med sträng röst. 

    Han fortsätter att tvätta hela min kropp med duscholjan omsorgsfullt. Jag känner hans staka händer mot min lena hud och fittan bultar hårt. Jag börjar känna att det blir svårt att hålla inne allt vatten och ber med slutna ögon om att få gå till toaletten. 

    - Lugn nu din kåta lilla slyna, jag måste skölja av dig först. 

    Han skruvar tillbaka duschmunstycket på slangen och låter kallt vatten skölja över hela mig. Han duschar mig i ansiktet så att jag får svårt att andas innan han äntligen ger mig klartecken att öppna ögonen och sätta mig på toaletten. Jag kan inte hålla mig längre och vattnet sprutar ur min röv i en stark stråle. När allt vatten är ute tar han ett grepp om min nacke och för mig ut ur badrummet och in i sovrummet. Åter igen befaller han mig att ställa mig på alla fyra. Jag gör som han säger. När jag står där på alla fyra med min svullna fitta daskar han till mig hårt på rumpan, tar tag i mitt hår och drar mitt huvud bakåt. 

    - Nu vill jag att du är en duktig flicka och slappnar av, jag vill inte höra något gnäll! 

    Jag känner hur han sprutar en stråle med glidmedel mellan mina skinkor. Glidmedlet rinner ner mot min fitta när jag känner hur han trycker mynningen på tuben mot mitt anus. Jag känner en kall sats sprutas in i min röv och tubens mynning byts ut mot ett finger. Jag känner hur mitt anus slappnar av av hans behandling. 

    - Nu ska jag förbereda din röv för min kuk! Det är på tiden att din röv får smaka på den nu! Jag suckar av upphetsningen hans ord sprider i min kropp. Han håller fram en ganska grov svart plugg framför mina ögon och för den sedan mot min mun. Jag öppnar min mun och suger hungrigt på pluggen innan han tar ut den och försvinner bakom min rygg. Pluggens topp trycks mot min öppning och jag känner hur det tar emot. 

    - Ta ett djup andetag och andas ut när jag säger till. Jag andas in och när jag på hans kommando andas ut trycker han bestämt in hela pluggen och min röv sluter sig om midjan på pluggen.  

    Bestämt knuffar han över mig på rygg och börjar slicka min svullna, våta fitta. Jag kommer direkt i den kraftfullaste orgasm jag någonsin upplevt. Det är en orgasm toppad med en sällsam skam som får mig att rodna. Utan ett ord kör han in sin hårda stora kuk i min fitta och börjar knulla mig hårt medan fittan fortfarande krampar efter orgasmen. Jag känner hur jag är på väg att komma igen när han drar sig ur. Han pressar mina lår mot min mage och säger åt mig att hålla i dem. Jag håller mina lår hårt mot min mage och blottar min öppna fitta och den pluggade röven för honom. Han drar ut pluggen så att den bredaste delen töjer min analöppning och kör sedan in den igen. Jag är så nära att komma nu att jag är alldeles yr och andas häftigt. Då drar han ur pluggen och kör långsamt in sin bultande kuk i röven. Han knullar mig långsamt och ökar takten allt eftersom. Han börjar tappa kontrollen och knullar mig så hårt och snabbt att svetten pärlas på hans panna. Vi ser varandra djupt i ögonen innan vi båda kommer samtidigt i en orgasm som förenar oss på ett helt nytt sätt.

    Jag kommer aldrig att se min man på samma sätt. Han var fortfarande min man, men han hade även blivit ett väsen som kunde nå mina allra djupaste fantasier. 

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Dröm (novell)
  • Anonym (Den lilla.....)
    Dinglande kotten skrev 2014-07-27 15:13:50 följande:

    Wow!!


    Kul att du gillar Det är min första sexnovell. 
  • Anonym (Den lilla.....)

    Vad tycker ni? Borde jag ha broderat ut det mer? Vad var bra? vad var dåligt?

  • Anonym (Den lilla.....)

    Ingen som har något att tycka till om?

    Jag funderar på att lägga ut novellen på en sida för sexnoveller. Men jag vill försäkra mig om att den inte saknar något förs. 

  • Överväldigad

    Jag gillar det sensuella i din novell! :) Sen är jag inget stort fan av grova uttryck, men du håller dig ännu inom ramen där, tycker jag. Man vill bara gratulera paret till deras sexliv, och dig för att du har skrivit en bra novell. Du kan lägga ut den! :)

  • Anonym (Den lilla.....)
    Överväldigad skrev 2014-07-27 17:03:37 följande:

    Jag gillar det sensuella i din novell! :) Sen är jag inget stort fan av grova uttryck, men du håller dig ännu inom ramen där, tycker jag. Man vill bara gratulera paret till deras sexliv, och dig för att du har skrivit en bra novell. Du kan lägga ut den! :)


    Tack för din feedback.  

    Får jag fråga om du är man eller kvinna?
  • Anonym (Den lilla.....)
    Överväldigad skrev 2014-07-27 17:10:39 följande:

    Kvinna, senast jag kollade :)


    Ok, kan vara kul att veta. Jag har fått för mig att det mest är kvinnor som läser sexnoveller.
  • Anonym (bokhora)

    Sådär, märks att det är din första. Jag hade nog skrivit om den ett par gånger om jag varit du.
    Största problemet är att den har lite för hastigt tempo, den har inget riktigt intro och heller ingen riktig avslutning.
    Dialogerna flyter inte heller så bra.

Svar på tråden Dröm (novell)