• Anonym (:))

    När träffade du "den rätta"?

    Hur gammal var du när du träffade "den rätta"? Och hur träffades ni? När bestämde ni er för att bli med barn? :)

  • Svar på tråden När träffade du "den rätta"?
  • Anonym (lycklig mamma)

    Jag var 23 när jag träffade mannen i mitt liv. barn ville jag ha direkt och fort gick det.

  • Anonym (23)

    Jag var 23 år när jag träffade den rätta. Nu har vi varit tillsammans 5 år och har inga planer på barn.

  • Anonym (lycklig)

    Vi träffades för snart tre år sedan, på krogen via gemensamma vänner. Jag visste samma kväll att han var något speciellt, han visste nästa dag ;) vi var båda 22 år och hade varsitt misslyckat samboförhållande bakom oss.

    Vi har inte påbörjat det här med barn än, det dröjer nog några år. Jag har pluggat fram tills nu och börjar nytt jobb i höst. Vi gifter oss om ett år, sen får vi se. Vi längtar båda efter en liten :)

  • Malima

    Vi träffades för 10,5 år sedan och fick vårt första barn för 3 år sen, andra barnet har just anlänt.

  • MS

    Vi var 18. Träffades genom vänner. Gifte oss efter 4 år och fick första barnet året efter vi gifte oss. Idag har vi tre barn och har varit tillsammans i 20 år.

  • Anonym (Lyckligtjej)

    När jag var 24 år, han 30 år. Hade två långa samboförhållande bakom oss. Han lämnade sin sambo sen 6,5 år för mig. Har aldrig känts mer rätt.

  • Stokke

    Vi träffades tidigt våren, sen vintern 2004. Jag fyllde 21 ett halvår efter att vi träffades.
    Vi gifte oss i år, 10 år efter att vi träffas och försöker att få barn nu.

  • Anonym (27)

    Vi var båda 27 och hade flera förhållanden bakom oss. Stor skillnad när man VET att det är rätt och inte bara tror...

  • Tokfrans

    Jag va 24 när jag träffa min rätte, han 19, lammkött ;)) 2½ år senare sitter vi här, fortfarande tokkära och har en liten prins på 6 månader <3

Svar på tråden När träffade du "den rätta"?