• Anonym (Hj)

    Vem fan tror folk att de är

    Folk här plus nära sitter och bestämmer över mitt liv och mina val , vad fan ger dessa rätten att bestämma över mig , får jag göra mina val själv så slutar det väl för ta mig fan ingen bestämmer över mitt liv och mina val / en som är riktigt djävla Arg .

  • Svar på tråden Vem fan tror folk att de är
  • Chrysabelle

    Det är väl bara att bestämma över ditt eget liv.

  • Anonym (Hj)
    Chrysabelle skrev 2014-07-28 09:41:29 följande:

    Det är väl bara att bestämma över ditt eget liv.


    Jo men så funkar det inte så länge man inte har jobb tex dessutom de ska tom bestämma vem jag ska älska , seriöst .
  • Dixie
    Anonym (Hj) skrev 2014-07-28 09:45:58 följande:
    Jo men så funkar det inte så länge man inte har jobb tex dessutom de ska tom bestämma vem jag ska älska , seriöst .
    va? vad har jobbsökande med vem du ska älska? 

    nu är det ju mycket svårt att tyda vad du menar med denna knapphändiga information - men det låter som du utsett dig till ett offer som inte har någon makt även ditt eget liv - varför låter du det vara så? 
  • Anonym (.................)

    TS, försök gärna att berätta hela historien, eller ska vi gissa oss fram nu?

  • Ramborg

    Jag tror att denna TS är samma medlem som startat många liknande trådar med knapphändig information tidigare. Denna medlem har psykiska problempå riktigt och jag tycker inte man bör svara hånfullt och ironiskt i tråden. Det leder bara till att vederbörande blir arg och ledsen, men kommer inte att förstå någonting.


    42.
Svar på tråden Vem fan tror folk att de är