• Mcronan

    Mina barn vill inte till sin pappa!

    Jag har två pojkar som jag har varannan vecka, den andra veckan är de hos sin pappa och hans nya sambo! Vi separerade för snart tre år sen!

    Min 7 åriga son vill inte till sin pappa, när den dagen närmar sig, blir han aggressiv och utåtagerande och slåss o skriker! När han väl är hos pappa kan han komma hem till mig och vara alldeles gråtfärdig och vill absolut inte tillbaka!

    Jag kan inte ta upp det här med pappan, har gjort det tidigare, men det går bara ut över barnen och så blir det ännu värre! Pappan anklagar ofta mig för att jag gör fel i barnuppfostran och att jag inte stimulerar barn tillräckligt mycket! Med det menar han att jag inte är ute och motionerar mina barn! Utan jag leker med mina barn i lekparken, eller åker till stranden med dom o.s.v.

    Jag vet inte vad jag ska göra, har försökt att få hjälp via familjerätten men utan resultat! Snälla, finns det nåt att göra åt det här?! Jag är helt utmattad på grund av detta och mår mina barn dåligt så gör jag också det!

  • Svar på tråden Mina barn vill inte till sin pappa!
  • Tow2Mater
    Mcronan skrev 2014-07-28 12:11:10 följande:

     När han väl är hos pappa kan han komma hem till mig och vara alldeles gråtfärdig och vill absolut inte tillbaka!


    Vad svarar han på frågan "varfor?" ?
  • Mcronan
    Tow2Mater skrev 2014-07-28 13:33:41 följande:

    Vad svarar han på frågan "varfor?" ?


    Han svarar att pappa alltid är arg på honom, att allt han gör är fel! Att pappa aldrig är med och leker, utan är bara med sin nya sambo, för de behöver ha ensam tid med varandra!

    Jag kan tycka att han ska ägna sig åt barnen, den veckan han har dom! Men även att den nya sambon är med...men de har ju sin tid den veckan barnen inte är där!
Svar på tråden Mina barn vill inte till sin pappa!