• jayloo

    Kille i löparspårt

    har nu ett flertal gånger under sommaren sett en kille i löparspåret hemmavid som beter sej "lite underligt".

    Fick syn på han i helgen igen och sprang då lite på avstånd så han inte såg mej.
    Sen sprang jag även förbi honom och vända för att senare möta honom för att se om min gissning kanske stämde och det tror jag den gör.

    Det verkar för det första som han har korta löpartights för tjejer på sej. Dom ser nämligen exakt ut som mina. SOC går en bit under rumpen med bred resår. Under dessa har han string.

    När han möter tjejer drar han ner tightsen baktill så bara stringen syns. Syns ju inte framifrån då man möter honom märkte jag. Såg bara att han snabbt tog bak händerna men hade jag inte vetat hade man inget anat.

    Sen pillar han ofta med string kanterna så dom skall synas, sticka upp, tröjan fastnat under trosan etc. Även sett han huka sej och knyta skorna ovanligt ofta så man ser trosorna.

    Hur hade ni reagerat? Skall man göra nått?

    Han ser ut som ven som helst. Kille, 40, hyffsat tränad och glad o så.

  • Svar på tråden Kille i löparspårt
  • Anonym (a)
    jayloo skrev 2014-07-28 15:49:16 följande:

    har nu ett flertal gånger under sommaren sett en kille i löparspåret hemmavid som beter sej "lite underligt".

    Fick syn på han i helgen igen och sprang då lite på avstånd så han inte såg mej.
    Sen sprang jag även förbi honom och vända för att senare möta honom för att se om min gissning kanske stämde och det tror jag den gör.

    Det verkar för det första som han har korta löpartights för tjejer på sej. Dom ser nämligen exakt ut som mina. SOC går en bit under rumpen med bred resår. Under dessa har han string.

    När han möter tjejer drar han ner tightsen baktill så bara stringen syns. Syns ju inte framifrån då man möter honom märkte jag. Såg bara att han snabbt tog bak händerna men hade jag inte vetat hade man inget anat.

    Sen pillar han ofta med string kanterna så dom skall synas, sticka upp, tröjan fastnat under trosan etc. Även sett han huka sej och knyta skorna ovanligt ofta så man ser trosorna.

    Hur hade ni reagerat? Skall man göra nått?

    Han ser ut som ven som helst. Kille, 40, hyffsat tränad och glad o så.


    Vad gör du när du ser alla röv-skåror som exponeras rätt ogenerat?
  • eslah

    Är du sugen på honom? Låter ju som så när du springer förbi och spanar in arslet sådär, passade han i string då? Vad skulle man göra tänkte du, dra upp stringen och förvandla karln till kastratsångare?

  • Anonym (P)

    Menar du att du ska göra något? Varför?

    Vem bryr sig?

  • jayloo

    Rövskåror och rövskåror detta handlar ju om mer eller mindre hela röven :) Han är ju medvetet ute efter att visa sej antar jag nått sexuellt. Visst han hade rätt snygg häck men ändå nästa gång kanske han visar kuken :)

    Passade o passade i string vet jag inte.

    Men tänkte mer om man skall polisanmäla för något.

  • Anonym (P)
    jayloo skrev 2014-07-29 08:19:16 följande:

    Rövskåror och rövskåror detta handlar ju om mer eller mindre hela röven :) Han är ju medvetet ute efter att visa sej antar jag nått sexuellt. Visst han hade rätt snygg häck men ändå nästa gång kanske han visar kuken :)

    Passade o passade i string vet jag inte.

    Men tänkte mer om man skall polisanmäla för något.


    Polisanmäla!!!

    Du är inte riktigt frisk! Lägg ner!
  • eslah
    jayloo skrev 2014-07-29 09:50:41 följande:

    Är inte jag frisk??


    Fråga honom nästa gång han springer förbi om du får slicka hans baconros, du verkar iallafall vara sugen på det.
  • jayloo

    Haha nej slicka på han vill jag absolue inte göra :)

    Något som tjejer gör dagligen? Ser du många tjejer ute som springer med byxorna nerdragna och visar hela röven?

Svar på tråden Kille i löparspårt