• Anonym (lilla­jag)
    Äldre 28 Jul 22:21
    269 visningar
    3 svar
    3
    269

    kan ja va gravid?

    Hej. Vet att detta inte är rätt tråd å lägga detta ämnet i men 
    orkade inte söka efter en passande tråd eftersom min dator 
    går så segt. 

    Är så att ja tror att min mens är utebliven å undrar om
    ljus rosa blod på papperet kan vara ett grav tecken? 

    Hade sex med min nu ex Kk vi använde kondom å allt sånt
    å försökte skydda oss på alla sätt
    men känns som verkar ha lyckats ändå tyvärr. 

    Nån annan som haft ljus rosa tunnt blod i papperet å plussat?
    Även haft onormalt tjocka flytningar. 

    Vet att man bör kolla me grav tretest då ni inte kan 
    ge några JA svar. Men ville ändå diskutera tidiga tecken på vanliga symtom.

    Hälsn..Lillajag

  • Svar på tråden kan ja va gravid?
  • Äldre 28 Jul 22:50
    #1

    Jag hade det vid min första grav. Så ja.

  • Anonym (lilla­jag) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 22:59
    #2

    Det som är så oturligt är ju att vi använde kondom och var väldigt försiktiga så ja fattar inte hur detta kan ja gått till alls. Isåfall om kondomen spruckigt eller att han dragit bort kondomen å ja inte känt att han kört med utan. Vi va också väldigt  noga med å ja spruta på magen å brösten å efteråt duscha av allt. Men han hade väl glada spermier just då? Å ja va mottaglig :( så jäkla typiskt att de ska hända när man verkligen tänkt på ah skydd å sånt. Att ja frågar e nämligen för ja hade samma symtom på dom andra två barnen ja fick, så därför tänkte ja att nu är det den 2 på lörda å fort inte fått min mens enligt kalendern är mensen försenad över 14 dgr :/ . Så tror du att ja kan va gravid då?
    För nån vecka sen el två fick ja jätte tjocka gryniga flytningar trodde de va snor först som råkat komma i musen, flåt uttrycket men kan inte beskriva de på annat vis,  de har ja aldri varit med om förr brukar alltid få trådiga flytningar innan mens, även varit upp å ner i humöret, fasiken hoppas innerligt att mensen  bara är försenad, men min nuvarande pojkvän stöttar mig men det gör inte min x Kk även om han påstår att han har känslor :/

  • Anonym (lilla­jag) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 23:11
    #3

    nån mer som haft dessa symtomen?

Svar på tråden kan ja va gravid?