• Anonym (Jag)

    Psykisk misshandel efter förhållande?

    Har du varit med om att en kille/tjej som du haft ett förhållande eller "strul" med spridit ut falska rykten om dig efter att ni gjort slut? Vad sa han/hon? Jag undrar hur vanligt det är! Motivera er gärna. Jag har varit med om det två gånger och båda gångerna med killar som jag inte varit ihop med utan bara "strulat" med under en period. Ej efter riktigt förhållande. Jag har blivit kallad hora, lesbisk och psykiskt störd. Det finns ju en och annan idiot därute bland männen, det är tydligt!!!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Psykisk misshandel efter förhållande?
  • Anonym (M)

    Ja, två gånger. Har haft två långa förhållanden i mitt liv och kanske 4-5 korta som varat nån/några månader bara. En av "korta" killarna gjorde jag slut med för att han pressade mig att ha sex fast jag inte ville, jag lämnade honom innan vi gjort något sexuellt. Då spred han ut att jag var världens nymfoman och hade velat ligga heela tiden och han dumpade mig för att jag var översexuell. Det var inte kul då jag fortfarande var oskuld och alla kände alla i det lilla samhälle vi levde i.

    Den andra killen var jag tillsammans med länge och lämnade honom för att han slog mig hela tiden. Det kanske bara var att förvänta att han skulle sprida rykten för att ha ryggen fri, han spred ut att han dumpat mig för att jag varit notoriskt otrogen under hela förhållandet, var en psykobitch osv. Hoppas han får fängelse för det han gjorde mot mig, karma is a bitch!

  • Anonym (sällsynt)

    Nej. För det första är jag väldigt kräsen med vem jag blir ihop med, och för det andra skulle de inte våga.

Svar på tråden Psykisk misshandel efter förhållande?