• Äldre 29 Jul 09:36
    1478 visningar
    11 svar
    11
    1478

    Kaosväder i Sverige just nu. Har du drabbats?

    Det råder kaosväder på vissa platser i Sverige för tillfället. Regn, översvämning, åska och hagel är en del av det som stått på vädergudarnas meny.
    Har du drabbats?
    Berätta och lägg gärna upp en bild på eländet- om du har en. Solig

    Här kan ni läsa mer om vädrets nycker:
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19285598.ab

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kaosväder i Sverige just nu. Har du drabbats?
  • Äldre 29 Jul 14:15
    #1

    Nja, visst har vi haft ett jäkla väder, men jag har kompisar som var i Piteå i går, och här var det ingenting jämfört med där ...

  • Äldre 29 Jul 14:23
    #2

    Solen strålar och jag önskar lite regn, men inte de mängder som vissa platser har fått. Göteborg gäller detta :)

  • ölburk­2
    Äldre 29 Jul 14:27
    #3

    Nej, varmt (hett, över +50C i solen ibland) rätt länge nu, lite småstänk å nån mindre skur med regn, det är allt, helt klart dags för en rotblöta.., just nu +27,7C i skuggan


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Äldre 29 Jul 16:50
    #4

    Äntligen klockan 16 kom regnet hit och 16:05 var den över strax innan och strax efter mullra det lite...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Limali­ie
    Äldre 29 Jul 16:59
    #5

    Nej här skiner solen som vanligt och det är skitvarmt. Jag önskar regn och en rejäl urladdning tack!


    Bor i östergötland.

  • Äldre 29 Jul 23:03
    #6

    Nej och det får gärna regna nu

  • Äldre 29 Jul 23:27
    #7

    Eh.... tja... hade vattenfall på T-banan häromdan.... Väldigt intressant....


    Key change, MOFO!
  • Äldre 29 Jul 23:38
    #8

    Allt är sönderbränt.

    Skogen slokar.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Äldre 30 Jul 06:43
    #9
    Aniiee skrev 2014-07-29 23:27:14 följande:
    Eh.... tja... hade vattenfall på T-banan häromdan.... Väldigt intressant....
    Jag såg film på det. Helt otroligt Förvånad
  • LJF
    Äldre 30 Jul 07:09
    #10

    Annat, inte jag personligen men många andra runt om i samhället blev drabbade. Mycket översvämningar, blixtnedslag som slog ut mycket elektronik hagel som förstörde och starka vindar som förflyttade olika föremål. Jag bor i Åkersberga utanför Stockholm. 

  • Stårsc­han
    Äldre 30 Jul 10:04
    #11

    Jag har bara drabbats av den jäkla värmen, men eftersom det väl inte var den olyckan som avsågs i omröstningen så röstade jag 'annat'.

Svar på tråden Kaosväder i Sverige just nu. Har du drabbats?